З метою реалізації пункту 7 Плану заходів щодо забезпечення стратегічних комунікацій, інформаційної безпеки, заходів з європейської та євроатлантичної інтеграції на 2025 рік, затвердженого наказом Міністерства культури та стратегічних комунікацій України від 10 січня 2025 року № 14 та відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 квітня 2023 р. № 312-р «Про схвалення Стратегії державної політики щодо внутрішнього переміщення на період до 2025 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у 2023-2025 роках», оголошується початок проведення мистецького конкурсу з розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, для планування, організації та реалізації інформаційної кампанії щодо доступності соціальних послуг для внутрішньо переміщених осіб.
З Положенням про організацію та проведення мистецьких конкурсів можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0475-20#Text%20.
Для участі у конкурсі творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, а також інші суб’єкти господарювання (далі – учасник) подають Конкурсній комісії Міністерства культури та інформаційної політики з організації та проведення мистецьких конкурсів заявку на участь у друкованій та електронній формах за адресою та у строк, визначені в цьому оголошенні, із зазначенням контактних даних уповноваженої особи від учасника.
До заявки учасник додає документи згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до цього оголошення відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів (УВАГА: назва кожного документа та його зміст повинні відповідати назві та поясненню додатка). Заявка з друкованою формою документів подається в 2-х екземплярах.
Кожен документ повинен бути завіреним підписантом.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.
Документи, що подаються на конкурс, заповнюються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи супроводжуються перекладом українською мовою. Тексти мають бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
З метою забезпечення відповідності поданих учасниками конкурсу документів вимогам Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів рекомендується заздалегідь надіслати пакет документів е-поштову скриньку [email protected] у вигляді архіву або посилання на файлообмінники, оскільки пропускна здатність е-пошти 5МБ.
Після відповіді-підтвердження отримання електронної заявки із документами, учасник за погодженням дати та часу подає друковану форму заявки із документами в 2-х екземплярах за адресою м. Київ вул. Івана Франка, 19, кабінет 018 у робочі години з 9:00 до 18:00 (погодження за допомогою [email protected]).
Кінцевий термін подачі заявок та документів на участь у конкурсі (в друкованій та електронній формах) 30 квітень 2025 року до 15:00.
Учасникові конкурсу видається довідка із зазначенням дати подання заявки.
У разі подання неповного пакету документів, або їх неналежного заповнення чи заповнення з поданням недостовірної інформації, або подання після закінчення встановленого строку, а також у разі, якщо проєкт не відповідає тематиці заходу щодо якого оголошено конкурс, учасник до конкурсу не допускається.
Орієнтовні строки проведення конкурсу:
І етап. Онлайн голосування за подані проєкти на офіційному вебсайті МКСК: 2 травня 2025 р.
Інформація про прийняті до участі в конкурсі проєкти розміщується на офіційному веб-сайті МКСК та відбувається онлайн голосування. Звертаємо увагу, що на веб-сайті розміщується текст, що наведений учасником у синопсисі (короткому описі) проєкту.
ІІ етап. Експертне оцінювання поданих проєктів пройде: 12 травня 2025 р.
ІІІ етап. Презентація учасниками проєктів: 14 травня 2025 р.
До участі у третьому етапі конкурсу допускаються проєкти, які за результатами оцінювання членами Комісії отримали середню оцінку не менше 3,5 бала.
Презентації учасниками проєктів (15-20 хв.), допущених до участі у ІІІ етапі, їхнє оцінювання та визначення переможця (переможців) відбудуться за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19 (відеоконференція за допомогою сервісу Zoom).
У зв’язку з цим проєкти, що подаються до участі в конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:
1.Загальні характеристики:
- Тип 1. Тематичні аудіовізуальні твори (відеоролики).
- Тривалість: 15, 30, 45 сек., не менше 2 відеороликів;
- Формат:
- Роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD);
- Формат файлів – .avi .mov .mp4. /інші відеоформати інші відеоформати (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКСК а також без логотипу);
- Формат аудіо – mp3, 320 kb/s;
- Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
- Тип 2: Борд.
- Орієнтовні формати: 1.2х1.8 м.; 3х6 м., 2.32х3.14 м. (скрол), 1.2х1.8 (сіті-скрол; розмір видимого поля 1160х1710мм.) та інші (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКСК, а також без логотипу);
- Орієнтовна кількість: не менше 5 макетів кожного формату.
- Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
- Тип 3: Інформаційні матеріали:
- Інфографіка для зрозумілого донесення інформації про соціальні послуги для ВПО, в тому числі номери «гарячих ліній» (не менше 5 інфографіки);
- Серії постів для соціальних мереж з суспільно-важливою інформацією для ВПО (не менше 10 постів);
- Мова: українська (за додатковим погодженням інша).
2. Ключовим інформаційної кампанії є створення доступних та зрозумілих
матеріалів для ВПО, в яких будуть детально описані їхні права та можливості, а
також порядок отримання соціальних послуг.
Інформаційні продукти повинні висвітлювати інформацію та відповідати на наступні питання, але не обмежувати ними:
- Як отримати соціальні виплати та допомогу?
- Кроки для оформлення тимчасового житла
- Доступні медичні послуги для ВПО
- Юридичні права ВПО та як їх захистити?
- Що робити, якщо ви переселилися в нове місто: перші кроки
- Як знайти допомогу для дітей ВПО?
- Топ-5 питань, які найчастіше задають ВПО.
Важливим є забезпечення рівного доступу внутрішньо переміщених осіб
до соціальних послуг, що сприятиме їх інтеграції в нові громади та забезпечить
належну підтримку для вирішення життєво важливих питань.
3. Відповідність вимогам чинного законодавства, у тому числі щодо відсутності дискримінації за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання тощо.