З метою реалізації пункту 7 Плану заходів щодо забезпечення стратегічних комунікацій, інформаційної безпеки, заходів з європейської та євроатлантичної інтеграції на 2025 рік, затвердженого наказом Міністерства культури та стратегічних комунікацій України від 10 січня 2025 року № 14, оголошується початок проведення мистецького конкурсу з розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, для
організації та реалізації інформаційної кампанії щодо діяльності та функціонування центрів життєстійкості.
З Положенням про організацію та проведення мистецьких конкурсів можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0475-20#Text%20.
Для участі у конкурсі творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, а також інші суб’єкти господарювання (далі – учасник) подають Конкурсній комісії Міністерства культури та стратегічних комунікацій з організації та проведення мистецьких конкурсів заявку на участь у друкованій та електронній формах за адресою та у строк, визначені в цьому оголошенні, із зазначенням контактних даних уповноваженої особи від учасника.
До заявки учасник додає документи згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до цього оголошення відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів (УВАГА: назва кожного документа та його зміст повинні відповідати назві та поясненню додатка). Заявка з друкованою формою документів подається в 2-х екземплярах.
Кожен документ повинен бути завіреним підписантом.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.
Документи, що подаються на конкурс, заповнюються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи супроводжуються перекладом українською мовою. Тексти мають бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Для участі у Конкурсі інститути громадянського суспільства, творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, а також інші суб’єкти господарювання (далі – учасник) подають Конкурсній комісії Міністерства культури та стратегічних комунікацій України з організації та проведення мистецьких конкурсів заявку на участь у друкованій та електронній формах за адресою: м. Київ вул. Івана Франка, 19 та на електронну пошту: [email protected] у вигляді архіву або посилання на файлообмінники у робочі години з 9:00 до 18:00 (понеділок – четвер) та з 9:00 по 16:45 (п’ятниця).
Кінцевий термін подачі заявок та документів на участь у конкурсі (в друкованій та електронній формах) 11 липня 2025 року до 15:00.
У разі подання неповного пакету документів, або їх неналежного заповнення чи заповнення з поданням недостовірної інформації, або подання після закінчення встановленого строку, а також у разі, якщо проєкт не відповідає тематиці заходу щодо якого оголошено конкурс, учасник до конкурсу не допускається.
Орієнтовні строки проведення конкурсу:
І етап. Онлайн голосування за подані проєкти на офіційному вебсайті МКСК: 15 липня 2025 р.
Інформація про прийняті до участі в конкурсі проєкти розміщується на офіційному веб-сайті МКСК та відбувається онлайн голосування. Звертаємо увагу, що на веб-сайті розміщується текст, що наведений учасником у синопсисі (короткому описі) проєкту.
ІІ етап. Експертне оцінювання поданих проєктів пройде: 23 липня 2025р.
ІІІ етап. Презентація учасниками проєктів: 25 липня 2025 р.
До участі у третьому етапі конкурсу допускаються проєкти, які за результатами оцінювання членами Комісії отримали середню оцінку не менше 3,5 бала.
Презентації учасниками проєктів (15-20 хв.), допущених до участі у ІІІ етапі, їхнє оцінювання та визначення переможця (переможців) відбудуться за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19 (відеоконференція за допомогою сервісу Zoom).
1.Проєкти, що подаються до участі у мистецькому конкурсі з розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, для організації та реалізації інформаційної кампанії щодо діяльності та функціонування центрів життєстійкості. (далі – Конкурс), повинні відповідати наступним вимогам:
1.1Загальні характеристики:
Тематичні аудіовізуальні твори (відеоролики або серії відеороликів).
Тривалість: 15, 30, 45 сек. не менше 3 відеороликів;
Формат:
Роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD);
Формат файлів – .avi .mov .mp4. /інші відеоформати (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКСК а також без логотипу);
Формат аудіо – mp3, 320 kb/s;
Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
Борд.
Орієнтовні формати: 1.2х1.8 м.; 3х6 м., 2.32х3.14 м. (скрол), 1.2х1.8 (сіті-скрол; розмір видимого поля 1160х1710мм.) та інші (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКСК, а також без логотипу);
Орієнтовна кількість: не менше 5 макетів кожного формату.
Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
1.4. Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
2. Метою проведення інформаційної кампанії є створення інформаційного продукту, що сприятиме підвищенню обізнаності населення України про діяльність та функціонування Центрів життєстійкості як просторів підтримки громадян у стресових і кризових ситуаціях, сприяти залученню людей до користування послугою з формування життєстійкості у Центрах, а також зміцнити довіру до системи надання комплексної психосоціальної допомоги держави.
Центри життєстійкості – це простори психологічної та соціальної підтримки, що працюють у понад 200 громадах у 23 областях й Україні. Тут кожен може безоплатно отримати допомогу, навчитися краще справлятися зі стресом, адаптуватися до нової реальності та відновлювати внутрішні ресурси в умовах війни.
Це відповідь держави та партнерів на масовий запит суспільства: «Куди йти, коли важко?»
Центри є частиною Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої Першою леді України Оленою Зеленською. Проєкт реалізується Міністерством соціальної політики України за підтримки партнерів.
Чому це важливо
Війна суттєво вплинула на мільйони українців. Люди часто не знають, де і як отримати підтримку. У суспільстві досі є стигма щодо теми ментального здоров’я.
Центри життєстійкості нормалізують звернення за фаховою психологічною допомогою.
Комунікаційні меседжі
Життєстійкість – це вміння відновлюватися після потрясінь, адаптуватися, долати стрес і жити далі.
Психологічна підтримка – це нормально.
Ти не один. Є місце, де допоможуть.
Центри життєстійкості – це простір для тебе і твого відновлення.
Підтримка поруч – у твоїй громаді.
Для розробки комунікаційних матеріалів прохання послуговуватися айдентикою проєкту (кольори, шрифти, елементи доступні у брендбуці)
Особливу увагу при створенні будь-яких матеріалів важливо звертати на безбар’єрність: кольори, розмір тексту, аудіо доріжки – усе має бути доступним.
На всіх елементах візібіліті важливе брендування (у порядку з лівого боку): Ти як?, Міністерство соціальної політики, Життєстійкість
Більше інформації про проєкт доступно на сайті Міністерства.
Крім того, проведення даної інформаційної кампанії повинно заохочувати органи місцевого самоврядування до створення Центрів життєстійкості відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2023 р. № 1049.
З Порядком організації діяльності та забезпечення функціонування центрів життєстійкості можна ознайомитись за наступним посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/83-2024-%D0%BF#Text.
3. Відповідність вимогам чинного законодавства, у тому числі щодо відсутності дискримінації за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання тощо.
Для участі у мистецькому конкурсі необхідно подати всі документи, перераховані нижче:
Додаток 1
№ з/п | Назва документа | Пояснення |
I. Загальні дані | ||
1 | Заявка на участь в мистецькому конкурсі | Готується в довільній формі на бланку учасника із зазначенням контактних даних та уповноваженої особи учасника (1 стор.) |
2 | Синопсис (короткий опис) проєкту для розміщення на сайті (подається в електронному вигляді, який підлягає обробці) | Інформація щодо проєкту, яка буде розміщена для голосування на сайті (1 стор.) |
ІI. Презентація проєкту | ||
1 | Розгорнутий опис проєкту | (арк.) |
2 | Авторське бачення | Опис стилю, структури, презентації проєкту та творча концепція (__арк.) |
3 | Орієнтовний бюджет | У гривнях, з урахуванням податків, які мають бути сплачені |
4 | Портфоліо | За наявності на дату подання проєкту |
ІII. Додаткові документи | ||
1 | Копії реєстраційних документів учасника | Завірені учасником у встановленому порядку копії |
2 | Копії документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» | Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційними критеріями є: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору |