ОГОЛОШЕННЯ про проведення мистецького конкурсу з розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, для організації та реалізації інформаційної кампанії з питань мобілізації та рекрутингу

З метою реалізації пункту 7 Плану заходів щодо забезпечення стратегічних комунікацій, інформаційної безпеки, заходів з європейської та євроатлантичної інтеграції на 2025 рік, затвердженого наказом Міністерства культури та стратегічних комунікацій України від 10 січня 2025 року № 14 оголошується початок проведення мистецького конкурсу з розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, для організації та реалізації інформаційної кампанії з питань мобілізації та рекрутингу.

З Положенням про організацію та проведення мистецьких конкурсів можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0475-20#Text%20.

Для участі у конкурсі творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, а також інші суб’єкти господарювання (далі – учасник) подають Конкурсній комісії Міністерства культури та стратегічних комунікацій України з організації та проведення мистецьких конкурсів заявку на участь у друкованій та електронній формах за адресою та у строк, визначені в цьому оголошенні, із зазначенням контактних даних уповноваженої особи від учасника.

До заявки учасник додає документи згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до цього оголошення відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів (УВАГА: назва кожного документа та його зміст повинні відповідати назві та поясненню додатка). Заявка з друкованою формою документів подається в 2-х екземплярах.

Кожен документ повинен бути завіреним підписантом.

Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.

Документи, що подаються на конкурс, заповнюються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи супроводжуються перекладом українською мовою. Тексти мають бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

З метою забезпечення відповідності поданих учасниками конкурсу документів вимогам Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів рекомендується заздалегідь надіслати пакет документів е-поштову скриньку [email protected] у вигляді архіву або посилання на файлообмінники, оскільки пропускна здатність е-пошти 5МБ.

Після відповіді-підтвердження отримання електронної заявки із документами, учасник за погодженням дати та часу подає друковану форму заявки із документами в 2-х екземплярах за адресою м. Київ вул. Івана Франка, 19, кабінет 018 у робочі години з 9:00 до 18:00 (погодження за допомогою [email protected]).

Кінцевий термін подачі заявок та документів на участь у конкурсі (в друкованій та електронній формах) 20 травня 2025 року до 15:00.

Учасникові конкурсу видається довідка із зазначенням дати подання заявки.

У разі подання неповного пакету документів, або їх неналежного заповнення чи заповнення з поданням недостовірної інформації, або подання після закінчення встановленого строку, а також у разі, якщо проєкт не відповідає тематиці заходу щодо якого оголошено конкурс, учасник до конкурсу не допускається.

Орієнтовні строки проведення конкурсу:

І етап. Онлайн голосування за подані проєкти на офіційному вебсайті МКСК: 22 травня 2025 р.

Інформація про прийняті до участі в конкурсі проєкти розміщується на офіційному веб-сайті МКСК та відбувається онлайн голосування. Звертаємо увагу, що на веб-сайті розміщується текст, що наведений учасником у синопсисі (короткому описі) проєкту.

ІІ етап. Експертне оцінювання поданих проєктів пройде: 30 травня 2025 р.

ІІІ етап. Презентація учасниками проєктів: 03 червня 2025 р.

До участі у третьому етапі конкурсу допускаються проєкти, які за результатами оцінювання членами Комісії отримали середню оцінку не менше 3,5 бала.

Презентації учасниками проєктів (15-20 хв.), допущених до участі у ІІІ етапі, їхнє оцінювання та визначення переможця (переможців) відбудуться за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19 (відеоконференція за допомогою сервісу Zoom).

У зв’язку з цим проєкти, що подаються до участі в конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

1.Загальні характеристики:

Тип 1. Тематичні аудіовізуальні твори (відеоролики).

1.1. Тривалість: 15, 30, 45 сек., не менше 3 відеороликів;

1.2. Формат:

1.2.1. Роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD), додатково вертикаль для соціальних мереж;

1.2.2. Формат файлів – .avi .mov .mp4. /інші відеоформати  інші відеоформати (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКСК, а також без логотипу);

1.3. Формат аудіо – mp3, 320 kb/s;

1.4.  Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою, у версіях для соціальних мереж – обов’язково).

Тип 2:  Борд.

2.1. Орієнтовні формати: 1.2х1.8 м.; 3х6 м., 2.32х3.14 м. (скрол), 1.2х1.8 (сіті-скрол; розмір видимого поля 1160х1710мм.) та інші (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКСК, а також без логотипу);

2.2. Орієнтовна кількість: не менше 3 макетів кожного формату.

2.3. Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).

2. Ключовим елементом інформаційної кампанії є створення доступних та зрозумілих для різних аудиторій матеріалів задля підвищення оборонної свідомості громадян, готовності до відсічі збройної агресії росії проти України та бажання долучитися до Сил оборони, як шляхом підписання контракту, так і за мобілізацією.

Інформаційна кампанія повинна висвітлювати наступні теми:

– «Контракт 18-24» (детальніше тут https://18-24.army.gov.ua/);

– «Мобілізація»;

– «Рекрутинг».

Інформаційна кампанія має сприяти:

– формуванню чіткого розуміння ролі кожного громадянина у захисті держави;

– мотивації громадян долучатися до Сил оборони;

– зменшенню рівня дезінформації та маніпуляцій на тему мобілізації;

– вступу громадян на військову службу через позитивні приклади та історії;

– роз’ясненню прав та обов’язків громадян в контексті мобілізації;

– більш широкому залученню аудиторій.

Важливо щоб цільові аудиторії розуміли, що саме від них очікується, які їхні права та обов’язки, який механізм мобілізації, та що буде, якщо не з’явитися тощо.

3. Відповідність вимогам чинного законодавства, у тому числі щодо відсутності дискримінації за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання тощо.

Для участі у мистецькому конкурсі необхідно подати всі документи, перераховані нижче:

Додаток 1

№ з/пНазва документаПояснення
I. Загальні дані
1Заявка на участь в мистецькому конкурсі Готується в довільній формі на бланку учасника із зазначенням контактних даних та уповноваженої особи учасника (1 стор.)
2Синопсис (короткий опис) проєкту для розміщення на сайті (подається в електронному вигляді, який підлягає обробці)Інформація щодо проєкту, яка буде розміщена для голосування на сайті (1 стор.)
ІI. Презентація проєкту
1Розгорнутий опис проєкту(арк.)
2Авторське баченняОпис стилю, структури, презентації проєкту та творча концепція (__арк.)
3Орієнтовний бюджетУ гривнях, з урахуванням податків, які мають бути сплачені
4ПортфоліоЗа наявності на дату подання проєкту
ІII. Додаткові документи
1Копії реєстраційних документів учасникаЗавірені учасником у встановленому порядку копії
2Копії документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційними критеріями є: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору

Взяти участь

Взяти участь у конкурсі
Гібридна війна спонукала українців забути про свою миролюбивість і готуватися до спротиву. Щоб захистити сім’ї і рідні міста, все більше людей записується на військові вишколи.

    Дякуємо за Ваш запит!
    Найближчим часом ми його опрацюємо та з Вами зв’яжемось