З метою реалізації пункту 7 Плану заходів Міністерства культури та інформаційної політики України щодо захисту національного інформаційного простору на 2022 рік, затвердженого наказом Міністерства культури та інформаційної політики України 24 грудня 2021 року № 1024 (у редакції наказу Міністерства культури та інформаційної політики України від 19 серпня 2022 року № 294), оголошується початок проведення мистецького конкурсу з виробництва та реалізації концепції інформаційної кампанії на тему: «День захисників і захисниць України».
З Положенням про організацію та проведення мистецьких конкурсів можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0475-20#Text%20.
Для участі у конкурсі творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, а також інші суб’єкти господарювання (далі – учасник) подають Конкурсній комісії Міністерства культури та інформаційної політики з організації та проведення мистецьких конкурсів заявку на участь у друкованій та електронній формах за адресою та у строк, визначені в цьому оголошенні, із зазначенням контактних даних уповноваженої особи від учасника.
До заявки учасник додає документи згідно з переліком, наведеним у Додатку 1 до цього оголошення відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів (УВАГА: назва кожного документа та його зміст повинні відповідати назві та поясненню додатка). Заявка з друкованою формою документів подається в 2-х екземплярах.
Кожен документ повинен бути завіреним підписантом.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.
Документи, що подаються на конкурс, заповнюються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи супроводжуються перекладом українською мовою. Тексти мають бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
З метою забезпечення відповідності поданих учасниками конкурсу документів вимогам Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів рекомендується заздалегідь надіслати пакет документів е-поштову скриньку [email protected] у вигляді архіву або посилання на файлообмінники, оскільки пропускна здатність е-пошти 5МБ.
Після відповіді-підтвердження отримання електронної заявки із документами, учасник за погодженням дати та часу подає друковану форму заявки із документами в 2-х екземплярах за адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19, кабінет 207 у робочі години з 9:00 до 18:00 (погодження за допомогою [email protected]).
Кінцевий термін подачі заявок та документів на участь у конкурсі (в паперовій та електронній формах) «08» вересня 2022 року до 15.00.
Учасникові конкурсу видається довідка із зазначенням дати подання заявки.
У разі подання неповного пакету документів, або їх неналежного заповнення чи заповнення з поданням недостовірної інформації, або подання після закінчення встановленого строку, а також у разі, якщо проєкт не відповідає тематиці заходу щодо якого оголошено конкурс, учасник до конкурсу не допускається.
Орієнтовні строки проведення конкурсу:
І етап. Онлайн голосування за подані проєкти на офіційному вебсайті МКІП: 09 – 16 вересня 2022 р.
Інформація про прийняті до участі в конкурсі проєкти розміщується на офіційному веб-сайті МКІП та відбувається онлайн голосування. Звертаємо увагу, що на веб-сайті розміщується текст, що наведений учасником у синопсисі (короткому описі) проєкту.
ІІ етап. Експертне оцінювання поданих проєктів пройде: 19вересня 2022 р.
ІІІ етап. Презентація учасниками проєктів: 23 вересня 2022 р.
До участі у третьому етапі конкурсу допускаються проєкти, які за результатами оцінювання членами Комісії отримали середню оцінку не менше 3,5 бала.
Презентації учасниками проєктів (15-20 хв.), допущених до участі у ІІІ етапі, їхнє оцінювання та визначення переможця (переможців) відбудутьсяза адресою м. Київ, вул. Івана Франка, 19 (відеоконференція за допомогою сервісу Zoom).
Конкурс передбачає розроблення моделей інформаційних продуктів, у тому числі графічного характеру, а також аудіо- та відеоінформаційної продукції для планування, організації та реалізації широкої інформаційної кампанії.
Головна ціль проведення інформаційної кампанії на тему: «День захисників і захисниць України» – створити цілісний якісний продукт, який має містити необхідну інформацію відповідно до зазначеної тематики, нести інформативний та соціальний характер, та який можна було б використати з нагоди святкування державного свята України, що відзначається 14 жовтня (водночас зі святами Покрови Пресвятої Богородиці та Днем Українського козацтва).
Матеріали поданої учасниками заявки на участь у мистецькому конкурсі з виробництва та реалізації концепції інформаційної кампанії на тему: «День захисників і захисниць України» мають містити суспільно важливу інформацію, спрямовану на широке інформування суспільства про відвагу, хоробрість та стійкість українського народу, звитягу захисників та захисниць у війні проти Росії, як тих що на передовій зі зброєю в руках, так і тих, що в захищають Батьківщину в тилу, спрямовуватися на патріотичне виховання, виходячи з потреби привернення належної уваги та поваги громадян до важливої ролі обох статей – і жінок, і чоловіків у справі боротьби за незалежність та територіальну цілісність України.
У результаті реалізації культурно-мистецького проєкту матеріали поданої учасниками заявки на участь, мають включати проєкти інформаційних продуктів, що відповідають наступним вимогам.
1. Загальні характеристики:
Тип 1: тематичні аудіовізуальні твори (ролики соціальної реклами)
1.1. Орієнтовна кількість: 6 шт.
1.2. Тривалість: 15, 30, 45 сек.;
1.3. Формат:
1.3.1. Роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD);
1.3.2. Співвідношення сторін – 16:9;
1.3.3. Формат файлів – .avi .mov .mp4. dcp. (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКІП, а також без логотипу)/інші відеоформати (висхідні файли (RAW) без обробки та втрати якості);
1.3.4. Формат аудіо – mp3, 320 kb/s;
1.4. Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
Тип 2: тематичні інформаційні аудіовізуальні продукти для поширення у засобах масової інформації
2.1. Орієнтовна кількість: цикл тематичних аудіовізуальних творів (відеороликів) 12 шт;
2.2. Формат:
2.2.1. Роздільна здатність – не гірша за 1920 × 1080 (Full HD);
2.2.2. Співвідношення сторін – 16:9;
2.2.3. Формат файлів – .avi .mov .mp4. *dcp, *.mxf (кожен із форматів надається у двох варіантах: з логотипом МКІП, а також без логотипу)/інші відеоформати (висхідні файли (RAW) без обробки та втрати якості);
2.2.4. Формат аудіо – mp3, 320 kb/s;
2.3. Мова: українська (за додатковим погодженням інша), наявність титрів та субтитрів (за додатковою вимогою).
2. Відповідність вимогам чинного законодавства, у тому числі щодо відсутності дискримінації за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання тощо.
Для участі у мистецькому конкурсі необхідно подати всі документи, перераховані нижче:
Додаток 1
№ з/п |
Назва документа |
Пояснення |
I. Загальні дані |
||
1 |
Заявка на участь в мистецькому конкурсі |
Готується в довільній формі на бланку учасника із зазначенням контактних даних та уповноваженої особи учасника (1 стор.) |
2 |
Синопсис (короткий опис) проєкту для розміщення на сайті (подається в електронному вигляді, який підлягає обробці) |
Інформація щодо проєкту, яка буде розміщена для голосування на сайті (1 стор.) |
ІI. Презентація проєкту |
||
1 |
Розгорнутий опис проєкту |
(__арк.) |
2 |
Авторське бачення |
Опис стилю, структури, презентації проєкту та творча концепція (__арк.) |
3 |
Орієнтовний бюджет |
У гривнях, з урахуванням податків, які мають бути сплачені |
4 |
Портфоліо |
За наявності на дату подання проєкту |
ІII. Додаткові документи |
||
1 |
Копії реєстраційних документів учасника |
Завірені учасником у встановленому порядку копії |
2 |
Копії документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційними критеріями є: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору |