29 січня відбудеться онлайн-тренінг для співробітників музеїв, де експерти розкажуть, як по-максимуму використати присутність інституції в соціальних мережах.
Вебінар стане в нагоді працівникам, які давно ведуть соціальні мережі, а також новачкам у цій справі. Під час заняття спікерки Ola Długołęcka i Ania Szałas розкажуть, як використовувати різні платформи для створення образу установи та розвитку аудиторії. У межах тренінгу також розберуть кілька прикладів з успішної реалізації стратегій у соціальних мережах як великих, так і менших музеїв.
Експертки проєкту Ola Długołęcka i Ania Szałas співпрацюють з польськими та закордонними культурними організаціями, як-от Національний музей у Варшаві, Музей сучасного мистецтва у Варшаві, міжнародна конфедерація музеїв L’Internationale Online, підтримуючи їх у сферах комунікації, PR та онлайн-маркетингу.
Зареєструватися на вебінар можна за посиланням.
Водночас протягом лютого – червня цикли майстер-класів з ефективної комунікації для музейників продовжуватимуться. Зустрічі матимуть лекційно-практичний характер. Учасники зможуть поставити свої питання та обмінятися думками за допомогою мікрофонів або чату.
Зокрема, заплановані наступні теми:
- 26 лютого – Без спільноти немає соціальних мереж! З ким ми розмовляємо, з ким ми хочемо розмовляти?
- 25 березня – Як створити контент, що привертає увагу? Копірайтинг та сила зображень у соціальних мережах.
- 22 квітня – Facebook, який приваблює.
- 20 травня – Instagram, який приваблює.
- 17 червня – Перший контакт громадськості з музеєм, тобто з вебсайт.
Проєкт реалізований за співпраці Фундації OBMIN, Міністерства культури та інформаційної політики України та Посольства Німеччини у Варшаві.