26 194 українців взяли участь у Національному тесті з медіаграмотності 

25 жовтня, в межах Глобального тижня медіаграмотності, відбувся Національний тест з меіаграмотності. Його організаторами стали Національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики України спільно з USAID, IREX та ПРООН в Україні.

Цьогоріч до події долучились 26 194 українців і майже 14 тисяч — пройшли його повністю. За результатами тестування 6% — справжні гуру медіаграмотності. 34% — майже гуру, 53% — початківці, 7% — новачки. 

Більше інформації за підсумками тесту, зокрема, яке питання було найскладнішим та найлегшим, з яких регіонів було найбільше учасників, якого віку, можна дізнатись в ефірі, який відбудеться наступного тижня — 2 листопада о 16:00 на Facebook-сторінці «Фільтра».

Переможці тесту будуть оголошені 1 листопада у соцмережах та на сайті «Фільтра», а також їм надішлють сповіщення на електронну пошту. 150 учасників, які дали найбільшу кількість правильних відповідей, отримають подарунковий бокс від партнерів ПРООН в Україні. Сертифікати отримають лише «Гуру медіаграмотності».

Національний тест з медіаграмотності організований національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики, який реалізується за підтримки ПРООН та фінансування уряду Японії, разом із програмою USAID «Мріємо та діємо», що впроваджується IREX, та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», що виконується IREX за підтримки Посольства США в Україні у партнерстві з Міністерством освіти і науки України.

Вас може зацікавити

#СилаКультури: оживляємо традиції через витинанку

#СилаКультури: оживляємо традиції через витинанку

#СилаКультури: хто творить культурний простір України

#СилаКультури: хто творить культурний простір України