Груднева серія навчань посилила готовність амбасадорів безбар’єрності до системної, професійної та узгодженої комунікації, що напряму підтримує масштабування цінностей доступності в Україні.
У грудні в межах всеукраїнської кампанії «Безбар’єрність — це коли можеш» команда проєкту провела 3 онлайн-тренінги для 80 амбасадорів і амбасадорок безбар’єрності з усіх регіонів України. Навчання зосередили на посиленні комунікаційних компетенцій та узгодженні підходів до висвітлення державної політики безбар’єрності.
Мережу амбасадорів, ініційовану Міністерством культури України, сьогодні формують представники громад, бізнесу, освіти, культури та громадського сектору. Вони працюють із просуванням цінностей безбар’єрності на національному та місцевому рівнях.
Ключові тренінги:
- 11 грудня — тренінг з узгодженої комунікації політики безбар’єрності та кампанії «Безбар’єрність — це коли можеш». Леся Хемраєва та Тетяна Король зосередили роботу учасників на ключових меседжах кампанії, ролі амбасадорів на місцях і дотриманні єдиних комунікаційних стандартів.
- 16 грудня — тренінг з ефективного SMM. Ганна Казимирова та Еліна Яник представили практичні інструменти створення доступного контенту, роботи з соціальними мережами та онлайн-поширення теми безбар’єрності.
- 22 грудня — практичний тренінг «Комунікації з медіа. Як доносити ключові повідомлення та давати інтерв’ю». Аліна Дзюбко та Альона Холодова надали учасникам прикладні рекомендації щодо взаємодії з медіа та підготовки до публічних комунікацій.
Нагадаємо, з ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» прийнята Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року та затверджений План заходів з її реалізації.
Мінкульт забезпечує реалізацію Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та має власні пріоритетні проєкти «Інформація без бар’єрів» та «Культура без бар’єрів».