Брендинг Національного заповідника Хортиця номінований на Cannes Lions International Festival of Creativity

Брендинг Національного заповідника Хортиця номінований на Міжнародному фестивалі творчості ”Каннські леви” (Cannes Lions International Festival of Creativity). 

Він увійшов відразу до трьох шортлистів:

  • Communication Design > Brand Collateral 

  • Brand-building > Creation of a New Brand Identity 

  • Typography > Outdoor. 

Незважаючи на обстріли росіян, які нищать все українське, Хортиця – це серце українського козацтва. Легендарний запорізький острів отримав власну айдентику влітку минулого року. Головна мета створення бренду – розвиток острова як культурного, історичного, природного та рекреаційного комплексу.

Авторами концепції нового стилю Хортиці виступила креативна агенція Bickerstaff.284, яка вже має нагороди міжнародного фестивалю творчості «Молоді Канські леви». Розробка айдентики стала можливою за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України у партнерстві з компанією Метінвест.

Нагадаємо, “Каннський лев” вважається найбажанішою нагородою, “Оскаром” у сфері креативу. Ним нагороджують тих, хто зробив видатний внесок у творчу галузь.

Вас може зацікавити

МКСК розробляє рекомендації щодо доступності культурних послуг 

МКСК розробляє рекомендації щодо доступності культурних послуг 

Зустріч молодих творців спадщини: переможці конкурсу «Young  European Heritage Makers» відвідали м. Страсбург

Зустріч молодих творців спадщини: переможці конкурсу «Young  European Heritage Makers» відвідали м. Страсбург