Брендинг Національного заповідника Хортиця номінований на Міжнародному фестивалі творчості ”Каннські леви” (Cannes Lions International Festival of Creativity).
Він увійшов відразу до трьох шортлистів:
-
Communication Design > Brand Collateral
-
Brand-building > Creation of a New Brand Identity
-
Typography > Outdoor.
Незважаючи на обстріли росіян, які нищать все українське, Хортиця – це серце українського козацтва. Легендарний запорізький острів отримав власну айдентику влітку минулого року. Головна мета створення бренду – розвиток острова як культурного, історичного, природного та рекреаційного комплексу.
Авторами концепції нового стилю Хортиці виступила креативна агенція Bickerstaff.284, яка вже має нагороди міжнародного фестивалю творчості «Молоді Канські леви». Розробка айдентики стала можливою за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України у партнерстві з компанією Метінвест.
Нагадаємо, “Каннський лев” вважається найбажанішою нагородою, “Оскаром” у сфері креативу. Ним нагороджують тих, хто зробив видатний внесок у творчу галузь.