16 лютого в Державному агентстві з питань мистецтв та мистецької освіти відбулося засідання Комітету з присудження премії імені М. В. Лисенка у сфері музичного мистецтва та музикознавства. Після тривалих обговорень члени Комітету шляхом відкритого голосування визначили цьогорічних переможців у трьох номінаціях.
Так, «за видатні досягнення у професійній композиторській творчості» премію отримав Євген Петриченко за твори «Concerto Grosso з позитивом», «Осяяні чорним сонцем» та Диптих «Коляда-триб’ют».
Композитор має значний творчий багаж, представлений різноманітними жанрами симфонічної, камерно-симфонічної, камерно-інструментальної, вокальної, хорової музики. Його твори виконувались на сценах Київської, Луганської, Донецької, Львівської, Івано-Франківської та Одеської обласних філармоній, на міжнародних музичних фестивалях, як-от імені А. Кос-Анатольського, «КиївМузикФест», «Золотоверхий Київ», «Два дні й дві ночі нової музики», «Контрасти».
У номінації «за видатні досягнення у професійному виконавському мистецтві» перемогу здобув Роман Рєпка (фортепіано) за концертну програму «Левко Ревуцький. Повернення шедевра».
Роман Рєпка – піаніст, лауреат національних та дипломант міжнародних конкурсів, викладач Київської дитячої музичної школи №5 ім. Л. Ревуцького. У різні роки співпрацював з камерними ансамблями «Київ», «Рикошет», «Luna Ensemble», а також – з оркестром «New Era Orchestra» як соліст та репертуарний директор. Зараз піаніст поповнює свій репертуар маловиконуваними або забутими шедеврами української та європейської музики.
У номінації «за видатні досягнення в музикознавстві» перемогла Ірина Тукова з монографією «Музика і природознавство: взаємодія світів в умонастроях епох (XVII — початок ХХІ століття)» та науково-критичними статтями, присвяченими дослідженню й популяризації української музики у світі. У цій праці авторка дослідила взаємозв’язок між академічним музичним мистецтвом і природознавством на рівні умонастрою епохи. На підставі аналізу широкого кола матеріалів, залучення досліджень з історії й теорії музики, мистецтвознавства, історії й філософії науки, вона вибудувала систему аналогій між цими сферами духовно-інтелектуальної діяльності людини. Окрему увагу музикознавиця приділила питанням музичної мови і особливостям її розвитку від початку ХХ століття до сьогодення.
Премія імені М. В. Лисенка присуджується щороку у трьох номінаціях за видатні досягнення у сфері музичного мистецтва та мистецтвознавства.