Форум «Креативна Україна: Сила стійкості»: Мода демонструє солідарність та наближає перемогу

7 грудня в межах VІ щорічного міжнародного форуму «Креативна Україна: Сила стійкості» – 2022 відбулась секторальна дискусія «Fashion. Модна індустрія часів війни. Естетика супротиву».

Модераторкою дискусії стала Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week, Голова Експертного Комітету Української Ради Моди. 

Учасники секторального модуля:

  • Іван Фролов, засновник та креативний директор FROLOV, член Експертного Комітету Української Ради Моди;

  • Марина Лосєва, засновниця Ukrainian Fashion Education Group (UFEG), авторка книги «Теорія Моди: концепції та практики», членкиня Української Ради Моди;

  • Катя Сільченко, засновниця та креативний директор бренду the COAT by Katya Silchenko, амбасадорка L’Oreal Paris в Україні, «Найкращий дизайнер жіночого одягу» (Best Fashion Awards 2021).

Попри війну українська мода – функціонує й допомагає наблизити перемогу України. Загалом представники індустрії докладають чимало зусиль, щоб допомагати армії й займатися благодійністю.

«Коли ми зрозуміли, що наш сезон моди не відбудеться, то звернулись до тижнів моди у світі із закликом підтримати українських дизайнерів і запросити їх показати свої колекції на спеціальних умовах»,  – сказала Ірина Данилевська.

Так, 43 українських фешн бренди під час повномасштабної війни показали свої колекції на тижнях моди в 9 країнах.

«У цей важкий час для українців і усього світу, мода виступає не тільки за різноманітність, інклюзивність, стійкість і свободу. Мода демонструє солідарність», – підкреслила Ірина Данилевська.

Під час обговорення йшлося про те, як модні бренди переживають виклики, з якими труднощами зіткнулася модна індустрія під час війни.


Всі учасники секторальної дискусії зазначали, що наразі дуже важлива командна робота та збереження колективних зв’язків з українськими та іноземними партнерами.

Марина Лосєва наголосила на важливості освіти у сфері дизайну та модної індустрії в сучасних реаліях.

Кожен зі спікерів поділився власним досвідом і тим, як стійкість, креативність та незламність допомагають впоратися з труднощами та планувати, як відбудувати країну після війни.

«Нам вдалося зберегти команду. Всі, хто з нами працював на аутсорсі, також залишились з нами. Важливо підтримувати один одного», – сказала Катя Сільченко.

Вона також розповіла про нові колекції та про те, що наразі добре розвиваються онлайн платформи. Адже навіть у складні часи можна знайти нові можливості для розвитку.

Іван Фролов підкреслив, що зараз важливо залишатись в Україні та бути саме українським брендом.

Вас може зацікавити

Важливо посилити спроможності Міністерства у сфері стратегічних комунікацій та протидії дезінформації 

Важливо посилити спроможності Міністерства у сфері стратегічних комунікацій та протидії дезінформації 

Микола Точицький взяв участь у конференції, присвяченій 70-річчю Європейської культурної конвенції Ради Європи

Микола Точицький взяв участь у конференції, присвяченій 70-річчю Європейської культурної конвенції Ради Європи