Українці стабільні у новинному споживанні: 88% дізнається як мінімум найважливіші новини, а 33% – споживають новини у великій кількості. Основними джерелами новин про Україну залишаються месенджери та соціальні мережі. Загальнонаціональне телебачення рідше використовується як джерело новин, але місцеве ТБ утримує своє ядро. Також є тенденція до зменшення використання й новинних сайтів.
Довіра до цілодобового інформаційного марафону «Єдині новини #UАразом»в грудні 2022 року залишається такою ж як і у липні та серпні цього року. Знають про існування Телемарафону – 91% українців, серед них – 78% є його постійними глядачами. Активно дивляться – 41% глядачів. Водночас 71% обізнаних про Телемарафон респондентів декларують свою довіру до нього як джерела новин; паралельно спостерігається зміцнення довіри: перехід частки тих, хто довіряє Телемарафону ‘скоріше’, до тих, хто довіряє йому ‘цілком‘.
Телемарафон найбільше дивилися на телеканалах – 80%. Лідери серед телеканалів: 1+1 – 47%, ICTV – 37%, Інтер – 21%. Телемарафон дивилися, бо він на думку глядачів: завжди показує актуальну інформацію – 28%; у ньому беруть участь різні експерти (гості) – 27%; обʼєднує людей, а не розколює суспільство – 24%; дає тільки перевірену та об’єктивну інформацію – 23%; його виробляють канали, яким я довіряю – 20%; надає більш глибоку інформацію – 19%; показує різноманіття думок та позицій – 17%; у ньому беруть участь ведучі, яким я довіряю – 14%.
Дослідження «Барометр довіри до новин» провели Суспільне та дослідницька компанія Gradus Research у липні, серпні та грудні 2022 року.