Критичне мислення українців та ефективність стратегічних комунікацій – запорука стійкості України, – Ігор Соловей

19 березня в Київському академічному драматичному театрі на Подолі пройшов VII Міжнародний форум «Креативна Україна». 2024 — Rethinking.Culture/Переосмислення. Культура. 

Переглянути фотоальбом

Одна з важливих дискусій форуму стосувалась зв’язку культури та медіа. Її учасники обговорили зміни у сферах через війну, способи підвищення довіри до офіційних медіа, а також потребу в більшому фокусуванні медіа на культурі. 

Переглянути відео

Модератором третього модуля виступив генеральний директор УІА «Укрінформ» Олексій Мацука

CEO SLM, український продюсер і телевізійний менеджер Олександр Богуцький закликав громадськість до співпраці з медіа у визначенні тем та героїв, а також до формування культури партнерства.

Війна змінила українців, культуру, медіа, боротьбу з дезінформацією,  а також загалом стратегічні комунікації. Головні зміни в цій сфері  – це поява Єдиного телемарафону новин та ріст популярності телеграм-каналів. 

«На початку повномасштабного вторгнення протягом року-півтора ми бачили ріст довіри людей до офіційних каналів, ресурсів, зокрема місцевих органів влади. Водночас і до Єдиного марафону новин. Останні пів року ми спостерігаємо зміну лідерства у цій сфері. Ми бачимо, що понад 70% українців отримують інформацію з телеграм каналів. до війни цей показник був 20%. Ми бачимо також ріст довіри до анонімних телеграм-каналів. Серед них є українські. Більшість українців довіряють саме не офіційним телеграм-каналам, а анонімним, які не можна ідентифікувати. Фактично зараз створена паралельна медіасистема, яка ніким не регульована», – зазначив керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки МКІП Ігор Соловей.

Він також додав, що критичне мислення українців та ефективність стратегічних комунікацій – це запорука стійкості української держави.

«Важливо, що в рамках Європейської мовної спілки 9 тайтлів різних українських концертів були 39 разів показані на різних майданчиках європейських мовників. Нам важливо це продовжувати, ще більше в це інвестувати й показувати, що ми такі ж, що українська культура є важливою, й робити це на всіх майданчиках», – сказав український медіаменеджер, голова правління Суспільного, член Виконавчої ради Європейської мовної спілки Микола Чернотицький.

Він також розповів про кейс повернення в 90-хвилинну версію трансляції церемонії вручення премії «Оскар» кадрів нагородження фільму Мстислава Чернова «20 днів у Маріуполі».

«Дуже важливо тримати у фокусі уваги Україну за кордоном. Потрібно йти у глибину й користуватися горизонтальними зв’язками. На прикладі міжпарламентської співпраці можу сказати, що гарно працюють особисті зв’язки, приїзд і Україну, спільна робота над резолюціями», – підкреслила заступниця голови Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики Євгенія Кравчук.

Вона також наголосила, що Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики проти реформування сфери шляхом ліквідації Міністерства культури та інформаційної політики. 

Серед учасників дискусії: CEO SLM, український продюсер і телевізійний менеджер Олександр Богуцький; український медіаменеджер, голова правління Суспільного, член Виконавчої ради Європейської мовної спілки Микола Чернотицький; керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки МКІП Ігор Соловей; керівник Gwara Media (регіональні медіа на деокупованих територіях)* Сергій Прокопенко; гендиректор групи «1+1 media» Ярослав Пахольчук; народний депутат України, заступник голови Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики Євгенія Кравчук

Вас може зацікавити

МКСК продовжує фіксувати імена митців та медійників, які загинули через війну

МКСК продовжує фіксувати імена митців та медійників, які загинули через війну

Російські ракети поцілили в Одесі у пам’ятки культурної спадщини, які знаходяться під захистом ЮНЕСКО

Російські ракети поцілили в Одесі у пам’ятки культурної спадщини, які знаходяться під захистом ЮНЕСКО