Днями у Штутгарті Kyiv Symphony Orchestra у майже цілковитій темряві виконав на концерті ліричний твір «Павана» Ґабрієля Форе задля солідарності з мільйонами українців, які вимушені регулярно виживати без електрики та води через агресію росіян. Оркестр продовжує поширювати українську культуру за кордоном та розповідати світовій аудиторії про війну росії проти України.
Світло в залі перед початком другого відділення концерту вимкнула, на прохання оркестру, адміністрація майданчика, лишивши запаленими лише ліхтарики для нот. Наступного дня оркестр повторив цей символічний жест на концерті у Фрідріхсхафені. Акції викликали бурхливу реакцію публіки та жваві обговорення після виступу.
«Росія продовжує щодня нищити українські міста й села десятками ракет і дронів, вбиваючи мирних людей та руйнуючи критичну інфраструктуру й цивільні об’єкти, — розповів зі сцени диригент Луїджі Ґаджеро — Ось уже місяць мільйони українців вимушені регулярно виживати без електрики та води. Вони готуються до ще складніших часів взимку. Ми присвячуємо наступний твір людям України».
Нагадаємо, таку особливу присвяту українцям Kyiv Symphony Orchestra представив на перших концертах свого нового туру Німеччиною. На черзі концерти у Косфельді та Мангаймі. Нова програма охоплює українські й світові шедеври класичної музики, контрастні за настроями, темами, епохами. У ній поєднуються Концерт для саксофона Джона Адамса, Сцена кохання з симфонічної драми «Ромео і Джульєтти» Гектора Берліоза, «Гуцульський триптих» Мирослава Скорика, Друга симфонія (перша, нецензурована редакція) Левка Ревуцького, Павана Ґабрієля Форе, Концерт для кларнета з оркестром Вольфганга Амадея Моцарта. Так оркестр демонструє широту своїх можливостей та інтегрує українську класику у світовий контекст, підкреслюючи нерозривність контекстів і традицій. Зазвичай на концертах оркестру публіка викликає музикантів на біс і звучить Національний Гімн України.