МКІП: Бізнес може використовувати айдентику до 30-ї річниці Незалежності України у комерційних і некомерційних цілях

Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало айдентику та слоган до святкування 30-ї річниці Незалежності України.Представники бізнесу можуть використовувати айдентику в комерційних і некомерційних цілях. Наприклад, інтегрувати логотип або слоган у свою продукцію або рекламу. Використання є безоплатним та не потребує додаткових погоджень і дозволів.

В основі концепції єдиної візуальної символіки відзначення 30-ї річниці Незалежності України покладена ідея бачення Незалежності як мрії, якої прагнули досягнути багато поколінь українців. Графічна візуалізація комплексу образів реалізована у вигляді калейдоскопічних квіткових орнаментів. Квітка – образ, що розкриває ідею держави. «Ти у мене єдина» – основний лейтмотив кампанії, який є універсальним зверненням до країни, нації, Незалежності.

Передбачено, що кожна область України матиме свою унікальну квітку-логотип з графічними елементами та кольоровою гамою прапорів цього регіону, а також квіти-символи сфер діяльності, як то: медицина, будівництво, наука, цифрові технології, виробництво. Додатково передбачена спрощена форма логотипу для використання на маленьких форматах, а також для друкованих або вишитих логотипах.

Кампанія здійснюється за підтримки Офісу Президента України.

Дія.Бізнес – інформаційний партнер кампанії.

Айдентика розроблена креативною агенцією «Провід».

Вас може зацікавити

У Києво-Печерській лаврі відродили одну із традицій української культурної спадщини — військову ікону

У Києво-Печерській лаврі відродили одну із традицій української культурної спадщини — військову ікону

Україна та Японія домовилися про посилення співпраці у сфері стратегічних комунікацій

Україна та Японія домовилися про посилення співпраці у сфері стратегічних комунікацій