МКІП: Бізнес може використовувати айдентику до 30-ї річниці Незалежності України у комерційних і некомерційних цілях

Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало айдентику та слоган до святкування 30-ї річниці Незалежності України.Представники бізнесу можуть використовувати айдентику в комерційних і некомерційних цілях. Наприклад, інтегрувати логотип або слоган у свою продукцію або рекламу. Використання є безоплатним та не потребує додаткових погоджень і дозволів.

В основі концепції єдиної візуальної символіки відзначення 30-ї річниці Незалежності України покладена ідея бачення Незалежності як мрії, якої прагнули досягнути багато поколінь українців. Графічна візуалізація комплексу образів реалізована у вигляді калейдоскопічних квіткових орнаментів. Квітка – образ, що розкриває ідею держави. «Ти у мене єдина» – основний лейтмотив кампанії, який є універсальним зверненням до країни, нації, Незалежності.

Передбачено, що кожна область України матиме свою унікальну квітку-логотип з графічними елементами та кольоровою гамою прапорів цього регіону, а також квіти-символи сфер діяльності, як то: медицина, будівництво, наука, цифрові технології, виробництво. Додатково передбачена спрощена форма логотипу для використання на маленьких форматах, а також для друкованих або вишитих логотипах.

Кампанія здійснюється за підтримки Офісу Президента України.

Дія.Бізнес – інформаційний партнер кампанії.

Айдентика розроблена креативною агенцією «Провід».

Вас може зацікавити

Міністр культури України Микола Точицький здійснив візит до Німеччини, присвячений підтримці українського кінематографа

Міністр культури України Микола Точицький здійснив візит до Німеччини, присвячений підтримці українського кінематографа

Українське кіно на Берлінале: стартував 75-й ювілейний кінофестиваль

Українське кіно на Берлінале: стартував 75-й ювілейний кінофестиваль