МКІП: Підсумки інформаційної кампанії УІНП до Дня захисника України

У співпраці з Українським інститутом національної пам’яті художник Андрій Єрмоленко розробив серію плакатів із українськими воїнами для інформаційної кампанії до Дня захисника України.

Її мета – показати тяглість традицій українського війська та вшанувати всі покоління борців за українську державність.

Кампанія тривала у соціальній мережі «Фейсбук» з 9 до 14 жовтня.

6 дописів охопили аудиторію у 1 млн 179 тис. користувачів та зібрали 86 тис. реакцій.

Посилання на дописи:

https://cutt.ly/WgcrsjG

https://cutt.ly/ggcrfjD

https://cutt.ly/agcrgg4

https://cutt.ly/BgcrlbR

https://cutt.ly/vgcrzIk

https://cutt.ly/mgcrxKj

Вас може зацікавити

«Culture vs war»: У рамках міжнародного марафону відбулося 87 подій у 62 містах 22 країн

«Culture vs war»: У рамках міжнародного марафону відбулося 87 подій у 62 містах 22 країн

Затверджено професійний стандарт «Бібліотекар»

Затверджено професійний стандарт «Бібліотекар»