МКІП презентує свій новий бренд – візуальну єдність, яка буде представляти культурну ідентичність України

Міністерство культури та інформаційної політики України презентує свій новий бренд – візуальну єдність, яка буде представляти культурну ідентичність України.

Ребрендинг має на меті показати Міністерство як сучасну державну установу, яка відповідає сьогоднішнім викликам. Новий стиль бренду представляє актуальну українську культуру – привабливу та зрозумілу для сучасних українців.

МКІП будує простір для самоідентифікації українців через культуру, де прагне комунікувати з людьми в доброзичливому, але інформативному тоні, показуючи себе як відкриту та орієнтовану на суспільство і людину установу. Саме такий підхід розвиває суспільство, зміцнює його, робить пластичним та усвідомленим. Як відомо, культура – це м’яка сила, що змінює світ.

«Це не просто новий візуальний стиль. Це інструмент, за допомогою якого ми транслюватимемо меседжі та цінності МКІП. Наше міністерство відповідає за багато напрямків – культуру, креативні індустрії, туризм та інформаційну безпеку, тож важливо було розробити те візуальне відтворення, яке стане ідеальним для кожної сфери. Аби між самим наповненням і його виразом не було дисонансу. І вірю, що ми знайшли», – коментує Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

Новий логотип Міністерства культури та інформаційної політики України – легкий та витончений. Нариси літер в логотипі мають обережну відсилку до давньоруської каліграфії, такі як «Слово о полку Ігоревім» і рукописи Київської Русі. У новий логотип зашита абревіатура МКІП, тонкі накреслення та скруглення підсвідомо зчитуються як м’які та дружні елементи, що створюють динаміку немов відображення нового витка історії та культури. Перетин літер в абревіатурі нагадує про міждисциплінарність напрямків роботи МКІП. Логотип може використовуватися як повноколірний знак, що поєднує два кольори, так і як монохромний знак, що передбачає використання тільки чорного або білого кольору. В основі логотипу два кольорових рішення: жовтий та червоний, які передбачено використовувати тільки на контрастному фоні.

За основу нового фірмового стилю міністерства взято мінімалізм. Стиль передбачає різні варіації використання основних кольорів: як повну заливку, так і білий фон, доповнений патерном у різних співвідношеннях. Для кольорового фону можна використовувати такі фірмові відтінки: лимонний, червоний та блакитний.

При розробці нової айдентики основна увага приділялася таким стратегічним напрямкам як: культура, креативна економіка, інформаційна політика, туризм, а також велика реставрація.

Нова айдентика Міністерства культури та інформаційної політики України була розроблена креативною агенцією Green Penguin за підтримки USAID Transformation Communications Activity.

 

Вас може зацікавити

Тріумф українського спорту та культури: Олександр Усик після перемоги підняв на ринзі шаблю Івана Мазепи

Тріумф українського спорту та культури: Олександр Усик після перемоги підняв на ринзі шаблю Івана Мазепи

У Києві відбулася презентація книги Лесі Башняк «Ой, у лузі червона калина» про творчість січових стрільців

У Києві відбулася презентація книги Лесі Башняк «Ой, у лузі червона калина» про творчість січових стрільців