МКІП презентує свій новий бренд – візуальну єдність, яка буде представляти культурну ідентичність України

Міністерство культури та інформаційної політики України презентує свій новий бренд – візуальну єдність, яка буде представляти культурну ідентичність України.

Ребрендинг має на меті показати Міністерство як сучасну державну установу, яка відповідає сьогоднішнім викликам. Новий стиль бренду представляє актуальну українську культуру – привабливу та зрозумілу для сучасних українців.

МКІП будує простір для самоідентифікації українців через культуру, де прагне комунікувати з людьми в доброзичливому, але інформативному тоні, показуючи себе як відкриту та орієнтовану на суспільство і людину установу. Саме такий підхід розвиває суспільство, зміцнює його, робить пластичним та усвідомленим. Як відомо, культура – це м’яка сила, що змінює світ.

«Це не просто новий візуальний стиль. Це інструмент, за допомогою якого ми транслюватимемо меседжі та цінності МКІП. Наше міністерство відповідає за багато напрямків – культуру, креативні індустрії, туризм та інформаційну безпеку, тож важливо було розробити те візуальне відтворення, яке стане ідеальним для кожної сфери. Аби між самим наповненням і його виразом не було дисонансу. І вірю, що ми знайшли», – коментує Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

Новий логотип Міністерства культури та інформаційної політики України – легкий та витончений. Нариси літер в логотипі мають обережну відсилку до давньоруської каліграфії, такі як «Слово о полку Ігоревім» і рукописи Київської Русі. У новий логотип зашита абревіатура МКІП, тонкі накреслення та скруглення підсвідомо зчитуються як м’які та дружні елементи, що створюють динаміку немов відображення нового витка історії та культури. Перетин літер в абревіатурі нагадує про міждисциплінарність напрямків роботи МКІП. Логотип може використовуватися як повноколірний знак, що поєднує два кольори, так і як монохромний знак, що передбачає використання тільки чорного або білого кольору. В основі логотипу два кольорових рішення: жовтий та червоний, які передбачено використовувати тільки на контрастному фоні.

За основу нового фірмового стилю міністерства взято мінімалізм. Стиль передбачає різні варіації використання основних кольорів: як повну заливку, так і білий фон, доповнений патерном у різних співвідношеннях. Для кольорового фону можна використовувати такі фірмові відтінки: лимонний, червоний та блакитний.

При розробці нової айдентики основна увага приділялася таким стратегічним напрямкам як: культура, креативна економіка, інформаційна політика, туризм, а також велика реставрація.

Нова айдентика Міністерства культури та інформаційної політики України була розроблена креативною агенцією Green Penguin за підтримки USAID Transformation Communications Activity.

 

Вас може зацікавити

У Києво-Печерській лаврі відродили одну із традицій української культурної спадщини — військову ікону

У Києво-Печерській лаврі відродили одну із традицій української культурної спадщини — військову ікону

Україна та Японія домовилися про посилення співпраці у сфері стратегічних комунікацій

Україна та Японія домовилися про посилення співпраці у сфері стратегічних комунікацій