22-23 лютого Міністерство культури та інформаційної політики провело координаційні зустрічі з українськими медіаекспертами та закордонними партнерами — представниками Zinc Network, ЮНЕСКО, OSCE, IMS, EU Delegation in Ukraine, IREX, Посольства Великої Британії в Україні, Internews і UNDP. Представники МКІП презентували пріоритети реалізації державної політики з питань медіаграмотності та заслухали плани та рекомендації стейкхолдерів.
У зустрічах взяв участь заступник Міністра культури та інформаційної політики з питань європейської інтеграції Тарас Шевченко.
«Наша мета — скоординувати зусилля у справі протидії дезінформації й обговорити ініціативи на поточний рік. Ми сподіваємося, що надалі такі зустрічі проводитимуться спільно — і з українськими, і закордонними фахівцями — принаймні раз на квартал. Адже питання медіаграмотності є пріоритетними в інформаційній політиці України», — сказав він.
Керівниця Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко презентувала основні завдання на поточний рік. Протягом 2024 року Фільтр планує зосередити свої зусилля на координації та регулярно організовувати зустрічі зі стейкхолдерами. Також у планах національного проєкту — розвиток освітнього напряму, що передбачає навчання ШІ-грамотності.
Фільтр та МКІП разом з партнерами продовжать інтегрувати звички медіаграмотності в повсякденне життя українців шляхом проведення Всеукраїнського уроку єдності, Національного тесту з медіаграмотності та Національного конкурсу учнівських відеосюжетів «Репортер».
Під час зустрічей експерти акцентували на необхідності розширити авдиторію, залучену до проєктів з медіаграмотності, зокрема, використовуючи соціальні мережі. Йшлося про створення інтерактивних продуктів для дітей молодшого віку — книжок, коміксів, мультиків, де б пояснювалися ази вирізнення та протидії фейкам. Також фахівці зауважили, що в Україні назріла необхідність інтегрованих у систему освіти спеціалізованих курсів, що підсилюватимуть спроможність молодого покоління перед дезінформацією.