18 квітня Міністерство культури та інформаційної політики України провело серію робочих зустрічей з підготовки власних комунікаційних планів усіма міністерствами та ОВА для виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
«Сьогодні ми зібралися, аби сфокусувати увагу на темі комунікації політики безбар’єрності. Пропоную обговорити основні етапи оновленої Комунікаційної стратегії та формування комунікаційних планів з цієї теми», – сказала начальниця відділу політики безбар’єрності, гендерної рівності та ментального здоров’я Міністерства культури та інформаційної політики України Леся Хемраєва.
На сесії Міністерствам та ОВА розповіли як писати власні комунікаційні плани щодо реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору і нових викликів “Безбар’єрність – це коли зручно всім без винятку” із визначенням в них тематики заходів, термінів виконання, відповідальних виконавців та шляхів поширення інформації. Про це йдеться у протоколі засідання Ради безбар’єрності щодо реалізації Національної стратегії із створення безбарʼєрного простору і нових викликів «Безбарʼєрність – це коли зручно всім без винятку».
Наступна сесія буде спрямована на безпосередню роботу з комунікаційними планами.
Нагадаємо, участь у таких зустрічах беруть спеціалісти профільних структурних підрозділів, які відповідають за контроль виконання заходів та звітування, а також – представники відділів комунікацій, що створюють та розміщують контент на публічних сторінках міністерства, його представників та ОВА.
Крім того, для брендування матеріалів МКІП пропонує використовувати оновлений бренд-бук.