27 жовтня відбулось чергове засідання Ради безбар’єрності, яка була створена за ініціативи першої леді Олени Зеленської. Йшлося про результати 7 флагманських проєктів зі створення безбар’єрного простору в Україні, які наразі реалізовують міністерства. МКІП впроваджує один з них – інформаційну кампанію «Україна без бар’єрів». Цей проєкт покликаний популяризувати у суспільстві культуру безбар’єрності як філософію гідності та прийняття. У засіданні взяв участь Тарас Шевченко, заступник Міністра культури та інформаційної політики.
«23 жовтня МКІП оголосило проведення мистецького конкурсу з розробки брендбуку, концепцій, моделей інформаційних продуктів для проведення інформаційної кампанії «Україна без бар’єрів». Кінцевий термін подання заявок на участь у конкурсі та матеріалів – 8 листопада цього року. Матеріали планують використовувати під час кампанії», – повідомив Тарас Шевченко, заступник Міністра культури та інформаційної політики.
За словами заступника Міністра, в рамках інформаційної кампанії на платформі «Укрінформ» регулярно виходять публікації стосовно створення безбар’єрного простору в нашій країні. Також Міністерство сприяло інформаційному супроводу участі наших спортсменів у спортивних заходах. Крім того, МКІП спільно з Державною установою «Український інститут книги» провели конкурс для створення «Книги про інклюзію». Її планують поширити через шкільні бібліотеки.
Нагадаємо, раніше під час засідання Ради безбар’єрності погодили масштабний План заходів на 2021-2022 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні. До Плану заходів включили понад 250 ініціатив. Їх втілюватимуть в життя протягом найближчих двох років.