МКІП: Стартував конкурс соціально вагомого контенту про Україну Pitch UA 3

16 грудня 2020 року відбулось офіційне онлайн-відкриття третього сезону Pitch UA — конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну.

Участь у заході взяв заступник Міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.

“Виготовлення соціально значимого контенту – це один з ефективних способів боротьби з інформаційними загрозами, які стоять перед Україною в цей непростий період”, – зазначив він.

Конкурс організовує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Цим конкурсом USAID запускає проєкт «USAID Transformation Communications Activity», основна мета якого – побудова партнерства та ефективної комунікації між Урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив.

У межах нового сезону буде чотири теми проєктів:

  • Я відчуваю зміни: реформуючи Україну
  • Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності
  • Медіа мають значення
  • Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане

Дедлайн подачі проєктів – 27 січня 2021 року. Детальніша інформація – на сайті конкурсу.

Вас може зацікавити

Тріумф українського спорту та культури: Олександр Усик після перемоги підняв на ринзі шаблю Івана Мазепи

Тріумф українського спорту та культури: Олександр Усик після перемоги підняв на ринзі шаблю Івана Мазепи

У Києві відбулася презентація книги Лесі Башняк «Ой, у лузі червона калина» про творчість січових стрільців

У Києві відбулася презентація книги Лесі Башняк «Ой, у лузі червона калина» про творчість січових стрільців