16 грудня 2020 року відбулось офіційне онлайн-відкриття третього сезону Pitch UA — конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну.
Участь у заході взяв заступник Міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.
“Виготовлення соціально значимого контенту – це один з ефективних способів боротьби з інформаційними загрозами, які стоять перед Україною в цей непростий період”, – зазначив він.
Конкурс організовує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.
Цим конкурсом USAID запускає проєкт «USAID Transformation Communications Activity», основна мета якого – побудова партнерства та ефективної комунікації між Урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив.
У межах нового сезону буде чотири теми проєктів:
- Я відчуваю зміни: реформуючи Україну
- Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності
- Медіа мають значення
- Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане
Дедлайн подачі проєктів – 27 січня 2021 року. Детальніша інформація – на сайті конкурсу.