МКІП: В України з’явилася стратегія популяризації туристичного бренду

20 липня Міністерство культури та інформаційної політики, Міністерство закордонних справ України, Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) представили нову комунікаційну стратегію популяризації туристичного бренду України, розроблену креативною школою Projector.

Документ визначає формати, канали та практичні кроки для формування сталого туристичного іміджу України та системного залучення іноземних туристів засобами комунікації та публічної дипломатії.

Формування та просування туристичного образу України за кордоном – це спільна мета, навколо якої об’єднали зусилля державні органи та креативний сектор.

Учасники також представили міжнародну інформаційну кампанію Visit Ukraine – Summer in Ukraine, яка покликана популяризувати літній відпочинок в Україні серед іноземців. Закордонні дипломатичні установи України вже розпочали її втілення на всіх континентах.

Кампанія містить промоційне відео, тематичну сторінку Visit Ukraine на офіційному сайті України UKRAINE.UA та кампанії в соціальних мережах іноземними мовами.

«Туризм в Україні – це невикористаний потенціал для нашої економіки. Проблема у тому, що до 2020 інвестицій у розвиток галузі не здійснювалось. У 2021-му завдяки реальній підтримці держави туризм починає розквітати. Велику роль в даному аспекті має саме популяризація України як надзвичайно цікавого туристичного напрямку. Місія проєкту Visit Ukraine – стратегічно висвітлювати Україну на світовому тлі комунікаційно, аби промоція України у світі відкривала нас без стереотипів та демонструвала іноземному туристу усі переваги від подорожі нашою країною. У комплексі з подальшою допомогою держави помітне зростання статистики залучення іноземних туристів стане можливим», — підкреслив Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

Обидва проєкти на практиці втілюють один зі стратегічних напрямів міжнародних комунікацій нашої держави — просування позитивного іміджу України за кордоном.

«Дослідження свідчать, що міжнародна аудиторія хоче дізнаватися історії успіху з України, і це створює простір для просування позитивних наративів про Україну у світі. Теми туризму, популярних туристичних магнітів дуже добре сприймаються іноземними аудиторіями. Окремий напрям роботи нашої команди МЗС на чолі з Дмитром Кулебою полягає у системному формуванні в іноземців уявлення про те, що Україна безпечна для подорожей», — зазначила перша заступниця міністра закордонних справ України Еміне Джапарова.

«Україна має низку переваг, що стимулює до її відвідування. Це і доступність, і зручне розташування на карті світу (у центрі Європи), смачну національну кухню, різноманітність туристичних дестинацій, віддалені туристичні локації (особливо важливо після Covid-19). Окрім того, на сьогодні ми маємо безвізовий режим з багатьма країнами, що значно спрощує процедуру перетину кордону. Над формування та розвитком конкурентоспроможного на світовому ринку національного туристичного продукту UkraineNow спільно з профільними міністерствами ми працюємо вже певний час. Кампанія, яку сьогодні ми змогли представити, націлена на якісну промоцію України як туристичної дестинації за кордоном, що сприятиме збільшенню іноземних туристичних потоків», — додала Голова Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів.

Нагадаємо, у 2018 році Україна отримала офіційний бренд UkraineNow, який формує образ відкритої сучасної країни, де все найцікавіше відбувається просто зараз. На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua — цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, розвиває офіційні сторінки у Facebook та Instagram. Створення та реалізація Стратегії просування туристичного бренду України у світі дозволить підсилити комунікації держави на міжнародному рівні та забезпечити їхню сталість.

Проєкт став можливим завдяки підтримці партнерів — креативної школи Projector, Посольства Великої Британії в Україні, Програми розвитку ООН, Асоціації в’їзних туристичних операторів, Chornobyl Tour, Gamma Travel, Chernobyl Exclusive Tours, Shabo та ще низці організацій та фахівців, які долучилися до нього.

Презентація доступна за посиланням

Вас може зацікавити

Коментар МКСК щодо ситуації навколо будівництва готелю поблизу могили цадика Нахмана в Умані

Коментар МКСК щодо ситуації навколо будівництва готелю поблизу могили цадика Нахмана в Умані

У лавах ЗСУ створено спеціалізований підрозділ із захисту культурних цінностей

У лавах ЗСУ створено спеціалізований підрозділ із захисту культурних цінностей