Можливості для представників медіа та новинних ЗМІ: продовжено прийом заявок на конкурси Креативної Європи

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні продовжило прийом заявок на чотири конкурси для представників медіа та новинних засобів масової інформації.

У конкурсах можуть брати участь заявники з України у складі консорціумів (тобто ставати партнерами з європейськими організаціями/заявниками).

1. Журналістські партнерства

Передбачається підтримка спільних проєктів у будь-якому (під)секторі та/або жанрі ЗМІ, які мають на меті посилити співпрацю та впровадити системні зміни в ширшій екосистемі ЗМІ. Запропоновані види діяльності мають бути чітко обґрунтовані та базуватися на потребах обраного (під)сектору(ів). Пропоновані партнерства заохочують до залучення організацій із країн/регіонів з різними медіаможливостями.

Дедлайн: 7 вересня.

Бюджет конкурсу: 7,5 млн євро.

Всі деталі за посиланням.

2. Інноваційні лабораторії

Заходи мають підтримувати розробку інноваційних інструментів, моделей і рішень, які можуть бути застосовані в аудіовізуальному, культурному і творчому секторах. Вони мають бути спрямовані на підтримку конкурентоспроможності, процесу екологізації, співпраці, поширення, видимості, доступності, різноманітності та/або підтримки аудиторії в різних секторах. 

Дедлайн: 7 вересня.

Бюджет конкурсу: 13,6 млн євро.

Всі деталі за посиланням.

3. Медійні ради та професійні стандарти

Ціль конкурсу: сприяти міжгалузевій діяльності, спрямованій на пристосування до структурних і технологічних змін, з якими стикаються медіа (ЗМІ), включаючи посилення вільного, різноманітного та плюралістичного медіасередовища, якісної журналістики та медіаграмотності, в тому числі у цифровому середовищі. 

Дедлайн: 20 вересня.

Бюджет конкурсу: 1 млн євро.

Всі деталі за посиланням.

4. Механізм швидкого реагування

Очікується, що ця діяльність надасть практичну допомогу для захисту журналістів, які перебувають під загрозою, включаючи конкретні інструменти, такі як консультації та юридична підтримка, а також надання притулку та матеріально-технічної допомоги, що дасть можливість журналістам продовжувати свою професійну діяльність. У разі потреби це може включати фінансову підтримку. 

Дедлайн: 20 вересня.

Бюджет конкурсу: 3,1 млн євро.

Всі деталі за посиланням.

Вас може зацікавити

МКСК продовжує фіксувати імена митців та медійників, які загинули через війну

МКСК продовжує фіксувати імена митців та медійників, які загинули через війну

Реалізація політики безбарʼєрності — один із пріоритетів діяльності Міністерства культури та стратегічних комунікацій України

Реалізація політики безбарʼєрності — один із пріоритетів діяльності Міністерства культури та стратегічних комунікацій України