На виставці Milan Design Week 2023, що відбудеться 17-23 квітня, будуть представлені п’ять українських брендів, об’єднані спільною концепцією під назвою CONTINUUM. Вони презентують: дизайн, моду, парфумерію, кулінарію та ремісництво.
CONTINUUM – це просторово-часова жива інсталяція, що створена з метою показати світові конкурентоспроможний український бізнес та країну на одному з найпрестижніших заходів у світі у незвичайний спосіб, з яскравою концепцією та перформансами.
У концепції CONTINUUM представлені:
- FAINA від Вікторії Якуші;
- ДІНАРА КАСЬКО;
- DZHUS;
- SOLOMIA RCS (Reshetylivka craft studio);
- ARBORETUM від Влада Зварича.
Усі учасники колективного стенда – це українські бізнеси, які не конкурують, а взаємодоповнюють один одного.
Основна концепція інсталяції – показати, що український продукт є інтелектуальним, має високу якість і глибокий зміст. З цією метою були відібрані одних з кращих представників у своїх сферах, щоб спеціально підняти планку і показати, наскільки високо Україна може конкурувати в цьому середовищі нішевих галузей.
Детальніше про фестиваль тут