На Milan Design Week будуть представлені п’ять українських брендів, об’єднані спільною концепцією CONTINUUM

На виставці Milan Design Week 2023, що відбудеться 17-23 квітня, будуть представлені п’ять українських брендів, об’єднані спільною концепцією під назвою CONTINUUM. Вони презентують: дизайн, моду, парфумерію, кулінарію та ремісництво. 

CONTINUUM – це просторово-часова жива інсталяція, що створена з метою показати світові конкурентоспроможний український бізнес та країну на одному з найпрестижніших заходів у світі у незвичайний спосіб, з яскравою концепцією та перформансами. 

У концепції CONTINUUM представлені:

  • FAINA від Вікторії Якуші;
  • ДІНАРА КАСЬКО;
  • DZHUS;
  • SOLOMIA RCS (Reshetylivka craft studio);
  • ARBORETUM від Влада Зварича.

Усі учасники колективного стенда – це українські бізнеси, які не конкурують, а взаємодоповнюють один одного.

Основна концепція інсталяції – показати, що український продукт є  інтелектуальним, має високу якість і глибокий зміст. З цією метою були відібрані одних з кращих представників у своїх сферах, щоб спеціально підняти планку і показати, наскільки високо Україна може конкурувати в цьому середовищі нішевих галузей. 

Детальніше про фестиваль тут

Вас може зацікавити

Культура як основа національної стійкості: стратегія збереження та розвитку

Культура як основа національної стійкості: стратегія збереження та розвитку

MyPompeii: відтепер італійський додаток про місто Помпеї доступний українською мовою

MyPompeii: відтепер італійський додаток про місто Помпеї доступний українською мовою