Найбільша дизайн-конференція України «Дизаріум» об’єднала провідних креаторів з усього світу

5 жовтня у Львові пройшла наймасштабніша всеукраїнська дизайн-конференція «Дизаріум», що зібрала провідних фахівців з України та світу. Організаторами події стали дизайн-простір Pixlab з мережі ТВОРИ! та платформа CASES. 

Головна мета — підкреслити значення колективних зусиль для розвитку креативної екосистеми України. Конференція стала платформою для обміну знаннями, досвідом і налагодженню партнерських відносин. Організатори переконані, що саме згуртованість та взаємопідтримка можуть створити стійке середовище для новаторських ініціатив. А вони своєю чергою сприятимуть розвитку української дизайн-індустрії та посиленню позицій України на міжнародній арені.

Серед спікерів заходу були лідери у сфері дизайну, маркетингу та креативних індустрій, зокрема: лідерка UXR в Google Наталія Фільварова, дизайн-директор «Spiilka Design Büro» Володимир Смирнов,  український шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев, засновник і CEO «Fedoriv Group» Андрій Федорів, співзасновник «Banda Agency» Павло Вржещ,  креативний директор «Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic» та «Saatchi & Saatchi Ukraine» Костянтин Шнайдер, а також один із найвпливовіших графічних дизайнерів світу Стефан Заґмайстер.

Відомий український підприємець Паша Вржещ розповів про власну творчість, натхнення та шлях до розвитку таланту. Він підкреслив різницю між звичайністю та геніальністю, зазначивши, що для справжніх творців важливо «спуститись з голови в серце»: «Жити своє справжнє життя означає приймати і реалізовувати ті ідеї, які приходять до нас, навіть якщо вони здаються занадто сміливими чи незрозумілими для інших».

Своєю чергою головний креативний директор Publicis Group України та Чехії Костянтин Шнайдер поділився результатами компанії, відзначивши, що агентство «Saatchi & Saatchi Україна» отримало п’ять Канських левів за останні роки — найкращий результат серед українських рекламних агентств. Він також підкреслив, що ключем до успіху є не лише творчий потенціал, а й здатність працювати разом.

«Щоб створити ефективну співпрацю, потрібно мати скромність, яка дозволяє слухати інших і працювати на спільний результат, бажання досягати поставлених цілей, та соціальну кмітливість, яка допомагає розуміти потреби команди та навколишніх», — підсумував Костянтин Шнайдер.

Засновник агенції Fedoriv Андрій Федорів акцентував на важливості об’єднання для досягнення великих цілей. Він наголосив, що дизайн — це не лише про естетику, а й про ефективні рішення, технології та гроші. 

«Всі ви чули про проєкт “United24”. Це найбільший фонд, який зібрав понад 700 мільйонів гривень. А медіаплатформа “United24 Media” стала масштабним англомовним медіа про війну в Україні. “United24” та “United24 Media” — це прекрасний приклад колаборації, коли багато людей разом створюють щось важливе. З нами працювали і Офіс Президента, і Міністерство цифрової трансформації, і багато інших амбасадорів та людей, що донатили. Саме ця співпраця робить проєкт справжнім символом єднання. Війна дуже чітко показує, що конкуренція і вороги не в цій залі — вони за північним кордоном», — завершив свій виступ Андрій Федорів.

Нагадаємо, що захід реалізується в рамках титулу «Львів — Молодіжна столиця Європи 2025» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Вас може зацікавити

У Києві презентували реєстр Музейного фонду України

У Києві презентували реєстр Музейного фонду України

Позбавлення державних нагород безстроково: рішення, яке має значення в умовах війни

Позбавлення державних нагород безстроково: рішення, яке має значення в умовах війни