Навчальний процес у мистецьких школах має продовжуватись, для цього будуватимуть укриття, – Ростислав Карандєєв

29 липня вийшло велике інтерв’ю Укрінформу т. в. о. міністра культури та інформаційної політики Ростислава Карандєєва, який очолює МКІП вже рік.

«Ми мусимо створювати такі безпечні простори, де можна не тільки перебувати у випадку небезпеки, але й де можна було б продовжувати навчальний процес, продовжувати роботу закладу. Саме у цьому напрямку ми сьогодні співпрацюємо з нашими міжнародними партнерами, розглядаючи підвальні приміщення, підземні укриття, як потенційно місця подвійного призначення: і безпекового простору, і такого, де можна продовжити зручно, якісно навчальні процеси», – розповів Ростислав Карандєєв.

Він також відзначив, що в іншому випадку Україна ризикує втратити талановиту молодь.

«Ми не можемо допустити, щоб молоді українські таланти були позбавлені сьогодні можливості отримати належну мистецьку освіту і в подальшому стати гордістю нашої країни. Ці діти не мають права втратити можливість реалізувати себе. Освітній процес пов’язаний з різними чинниками. Це не тільки наявність самого приміщення, інструменту, викладачів. Це сьогодні наявність укриттів», – сказав т. в. о. міністра.

Особливо актуальне це питання, за його словами, у прифронтових областях.

«Останнім часом я мав досить багато поїздок регіонами, зокрема, прифронтовими, і ми дійшли висновку, що питання безпеки має бути нами сприйнято не просто як тимчасовий виклик на період повітряної тривоги, але, на жаль, як обставина, яка змушує нас змінити формати традиційної роботи», – зауважив Ростислав Карандєєв.

Вас може зацікавити

ЄС підтримує українську культуру: у Брюсселі обговорили збереження культурної спадщини та нові ініціативи

ЄС підтримує українську культуру: у Брюсселі обговорили збереження культурної спадщини та нові ініціативи

Освіта під час війни: Микола Точицький обговорив з керівниками закладів вищої мистецької освіти основні виклики та шляхи їх вирішення

Освіта під час війни: Микола Точицький обговорив з керівниками закладів вищої мистецької освіти основні виклики та шляхи їх вирішення