Міністерство культури та інформаційної політики оголосило про запуск масштабної міжнародної кампанії по залученню інвестицій в Україну. Про це повідомив Міністр Олександр Ткаченко.
Кампанія розроблялась разом з провідною міжнародною маркетинговою агенцією WPP та іншими міністерствами України.
Війна поставила перед Україною не лише тактичні та стратегічні завдання, щоб перемогти ворога. Маємо вже дивитись далі – в часи після нашої перемоги. Не чекати коли вона настане, а вже робити внесок в майбутнє нашої мирної процвітаючої країни.
«Саме тому, ще в травні Міністерство культури та інформаційної політики України з WPP –№1 маркетинговою компанією в світі, почали розробляти концепцію великої кампанії по залученню інвестицій в Україну. За підтримки Президента України Володимира Зеленського ми запускаємо кампанію «Advantage Ukraine». Мета – заявити на весь світ, що інвестувати в Україну треба вже зараз, інакше ризиковано бути останнім», – зазначив Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики.
«The biggest financial risk with Ukraine is not to invest right now» – один зі слоганів кампанії.
Так, Міністерство економіки України, Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство енергетики України, Міністерство аграрної політики та продовольства України та інші міністерства України наповнили пропозицію для майбутніх інвесторів проєктами. Україні дійсно є, що запропонувати.
Сьогодні, в День Незалежності запускається тізер кампанії. В Британії, США, Німеччині та інших країнах з’явилися перші банери та матеріали в ЗМІ кампанії «Advantage Ukraine». До кампанії залучено кращі медіа, діджитал ресурси, СЕО провідних компаній світу стануть обличчями кампанії та першими інвесторами.
«Очікується багато позитивних новин вже на початку вересня, які мають принести нові інвестиції в економіку України від провідних компаній світу. Кампанія обіцяє бути безпрецедентною. Результати, сподіваюсь, теж. Дякую партнерам WPP за наснагу допомогти та зробити внесок в процвітання нашої країни», – зазначив Міністр.