Мандрівники з усього світу хочуть потрапити до ресторанів, відзначених у найвпливовіших рейтингах. Заради цього планують окремі поїздки, приріст туристів зростає. Потрапляючи в такі рейтинги, українські ресторани допоможуть розвивати туристичний напрям країни. Про це йшлося під час дискусії «Як українським ресторанам увійти до найвпливовіших ресторанних рейтингів», яка відбулась 22 червня.
За словами Міністра культури та інформаційної політики, гастротуризм – частина культури. Її важливо розвивати, так само як і культуру подорожей. Коли говоримо про сферу гостинності – йдеться про українські традиції та ідентичність, яку маємо промотувати. Тому гастротуризм – це в тому числі й популяризація України у світі.
Для України настав час вийти на світову кулінарну арену. У нас є якісні локальні продукти, креативні кухарі зі своєю філософією, баланс змісту закладу та подачі, а також страви, які зможуть повертати до себе відвідувачів своїм якісним рівнем приготування та смаком.
«Капіталізація сфери гостинності може значно збільшитись, в тому числі шляхом підвищення туристичного потоку в Україні. Особливо це важливо по завершенню пандемії. А коли до щедрості та відкритості, яка притаманна нам, українцям, додати унікальну українську кухню – виходить потужна українська гастрокультура, яка точно закохає у себе світ», – підкреслив Олександр Ткаченко.
Серед учасників дискусії: Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко, Голова Державного агентства розвитку туризму України Маряна Олеськів, шеф-кухар, громадський діяч, голова ГО «Інститут Культури» Євген Клопотенко, голова Міжнародного конгресу шеф-Кухарів FONTEGRO UKRAINE Катерина Авдеєва, автор проєкту «Топот», організатор проєкту CHEF’S TABLE, засновник гастрономічного журналу MEZENCEV Ігор Мезенцев.