Новини

Фільтри
Рубрики
  • Війна
  • Зберегти культурну спадщину
  • Збережіть українську культуру
  • Культурні проекти
  • Події
  • Проєкти МКСК
  • Руйнування культурної інфраструктури
  • руйнування культурної спадщини
  • Соціальні ініціативи
Сфери діяльності
  • Безбар’єрність
  • Бібліотеки та книговидання
  • Відновлення
  • Державна мовна політика
  • Кінематографія
  • КОНСУЛЬТАТИВНО-ДОРАДЧІ ОРГАНИ
  • Конференція «Співпраця заради стійкості»
  • Конференція з питань відновлення України 2025
  • Креативні індустрії
  • Культурна спадщина
  • Мистецтво
  • Мистецька освіта
  • Міжнародна співпраця
  • Можливості для молоді
  • Розстріляне покоління
  • Стратегічне планування
  • Стратегічні комунікації
  • Цифровий розвиток
Скинути
Застосувати

Бюджет-2025: культура та стратегічні комунікації важливі для держави в умовах війни

Українська ідентичність — ключовий елемент «м’якої сили» та важливий інструмент дипломатії

Микола Точицький відзначив митців та медійників за внесок у розвиток української культури та зміцнення інформаційної безпеки

#СилаКультури: хто творить культурний простір України

Трансформація культурної мережі у малих громадах: Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» презентував успішні практики надання культурних послуг в громадах

«Нас не подолати!»: у Києві презентували програму заходів до річниць Помаранчевої революції та Революції Гідності

Промоція української культури: зустріч в МКСК щодо стратегії розвитку театрів та музичних колективів в умовах війни

Легальне кіно для громад: обговорення шляхів доступу до якісного контенту

Бюро  «Креативна Європа» готове допомагати громадам у налагодженні транскордонних комунікацій для створення та розповсюдження креативних продуктів

Відновлення через культуру: нові культурні проєкти для підтримки та реабілітації ветеранів і військових у громадах

67% громад підтримали надання місцевим радам повноважень щодо формування мережі закладів культури, — результати опитування

Пріоритетом Міністерства культури та стратегічних комунікацій є розвиток культури та створення креативного продукту у громадах, — Микола Точицький