За шість місяців сумарна кількість переглядів контенту російськомовного інформаційного марафону FREEДОМ досягла 3,5 млрд переглядів у соціальних мережах.
Трансляції, сюжети та окремі частини проєкту переглянули 3,465 млрд разів, ще майже 35 млн переглядів, у більшості своїй серед аудиторії рф, – забезпечили десятки партнерських каналів, українських та російських діджитал-платформ.
Нагадаємо, з метою заблокування поширення правдивої інформації про війну в Україні для російськомовної аудиторії, мовлення телеканалу FREEДОМ і каналу «Дом» у рф було заборонено державними органами майже відразу після початку війни: FREEДОМ (сайт uatv.ua) 1 березня заблокувала генпрокуратура рф, а мовлення каналу «Дом» (сайт kanaldom.tv) було обмежено відразу 6 санкційними рішеннями.
Згідно зі статистикою, трансляція російськомовного марафону на YouTube займає основну частку переглядів. Загалом за пів року на цій платформі контент телеканалу переглянули майже 182 млн разів, а кількість підписників каналу зросла на 400 тисяч. У ТОП-5 міст за переглядами: Москва, Санкт-Петербург, Київ, Сочі та Краснодар. Також варто зазначити, що окрім рф, відео FREEДОМ періодично потрапляють в тренди Казахстану.
Ще понад 185 млн переглядів на існуючих діджитал-платформах марафону (YouTube, Facebook) отримав контент ДП «МПІУ» англійською та арабською мовами.
Телеканал іномовлення України FREEДOM створений для тих, хто розмовляє російською мовою та шукає правду про те, що відбувається в Україні, Східній Європі, росії та світі. FREEДОМ присутній у понад 700 кабельних, DTH, IPTV мережах у 44 країнах світу, а також у пакетах 10 ОТТ-платформ, які здійснюють транскордонне надання телевізійних послуг. Станом на сьогодні приблизна потенційна телевізійна аудиторія телеканалу становить понад 80 млн домогосподарств.