12 лютого відбувся вебінар для українських держслужбовців «Простою про складне», організований Міністерством культури та стратегічних комунікацій України у співпраці з латвійською організацією SUSTENTO – представником неурядового сектору Латвії в політиці інвалідності в ЄС.
Мета заходу – допомогти впровадити просту і зрозумілу мову в роботі державних установ. Це зробить інформацію доступною для всіх, зокрема для людей з інвалідністю.
«Використання простої мови – це не лише про зручність, а й про рівність. Вона допомагає кожному громадянину розуміти важливі урядові повідомлення, документи та сервіси. Особливо це актуально під час війни», — зазначила начальниця відділу політики безбар’єрності, гендерної рівності та ментального здоров’я Леся Хемраєва.

Цілі вебінару:
- ознайомлення з концепцією простої мови та її значенням;
- аналіз актуальності концепції простої мови у різних сферах;
- вивчення міжнародного досвіду впровадження простої мови;
- визначення ключових принципів зрозумілого комунікування.
«Чітка комунікація є фундаментальним правом. Використовуючи зрозумілу мову, ми робимо інформацію доступною, зменшуємо непорозуміння та створюємо довіру. Для України це життєво важливо для забезпечення всім громадянам, особливо тим, хто постраждав від війни, доступу до важливої інформації, навігаційних послуг і активної участі у відбудові країни», — сказала голова організації SUSTENTO, віцепрезидентка European Disability Forum Гунта Анча.
Програма вебінару охоплювала ключові аспекти впровадження простої мови. Учасники дізналися, що таке проста мова, кому вона потрібна, які її основні переваги, чому важливо застосовувати просту мову. Окрему увагу приділили європейському досвіду, зокрема законодавчим ініціативам і практиці використання простої мови у державних установах Швеції, Нідерландів та Великої Британії.
Вебінар став важливим кроком до розбудови інклюзивного інформаційного простору в Україні та підвищення якості державних комунікацій.