26 серпня виповнилося шість місяців з моменту першого ефіру телемарафону «Єдині новини». Телемарафон – це майже 2000 журналістів, медійників і технічного персоналу, це 5000 сюжетів та 12 000 прямих включень з України та світу та цілодобове мовлення на різних платформах від Т2 та супутника до ОТТ-платформ та Digital.
Згідно з останнім опитуванням від Center for Insights in Survey Research на замовлення USAID, 47% українців звертаються до телемарафона як до надійного джерела інформації про ситуацію в Україні.
Згідно соціології КМІС за липень телемарафон «Єдині новини» зараховують до топ-2 джерел для отримання інформації для українців 43%. Серед різних джерел інформації найбільше респондентів довіряє телемарафону «Єдині новини» – 57%. Схвально ставляться до телемарафону «Єдині новини» як методу формування спільного погляду 65%.
Сьогодні марафон конкурує лише з телеграм каналами, які набирають шаленої популярності.
«За пів року марафон змінився. Зміни відбуваються і досі, тому що він – це живий організм, який намагається відповідати вимогам часу та свого глядача. Міжнародні партнери завжди з цікавістю питають про його роботу та, впевнений, не уявляють, чи змогли б їх медіа так консолідуватись. В нашій країні можна обирати звідки споживати інформацію, завжди є альтернатива. І цифри говорять самі за себе. Тому працюємо далі і наближаємо нашу перемогу», – зазначив Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України.