У Києві відбулась перша стратегічна сесія з розробки національної стратегії з медіаграмотності

Сьогодні, 14 червня, відбулася перша стратегічна сесія з розробки національної стратегії з медіаграмотності. Сесія організована Національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики, який реалізується за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) та фінансується урядами Німеччини та Японії. 

Переглянути фотоальбом

Головною метою сесії є спільне формування національної стратегії з медіаграмотності та створення комплексної основи для її реалізації.

Як зазначив заступник Міністра культури та інформаційної політики з питань європейської інтеграції Тарас Шевченко, майже три роки тому під час стратегування планування щодо медіаграмотності однією з перших цілей, яка була сформульована, стала спроба об’єднання під парасолькою МКІП всіх ініціатив у сфері медіаграмотності, аби досягти максимального ефекту від синергії, співпраці та обміну досвідом. 

«Сьогодні я бачу, що ця ціль виконується. Власне, одним із первинних висновків тоді було те, що громадські і міжнародні організації у сфері медіаграмотності, напевно, зробили більший внесок, ніж держава. Але саме для того був створений «Фільтр» – щоб виправляти, докладати більше зусиль і діяльності з боку саме Міністерства. Сьогодні ця діяльність – один із наших пріоритетів, який ми спочатку визначили політично, а потім закріпили юридично: в Стратегії інформаційної безпеки та відповідному плані заходів медіаграмотність була визначена як одна зі стратегічних цілей. Так само – закон про медіа, який імплементував аудіовізуальну директиву ЄС, також містить позиції про медіаграмотність, оскільки вона є частиною цієї директиви», – розповів Тарас Шевченко.

У свою чергу керівниця проєкту «Фільтр» Валерія Ковтун зазначила, що всі кроки у сфері медіаграмотності на найближчі 5 років, які планувалися 23 лютого 2022 лютого, на наступний день, 24 лютого, стали абсолютно нерелевантними.

«Це наша друга спроба, яка буде враховувати всі можливі варіанти. Сьогодні до розробки програми залучені люди з різною експертизою, і я впевнена, що їх досвід буде надзвичайно корисним і важливим для побудови комплексної стратегії медіаграмотності, яка буде ефективною та відповідатиме нинішнім та потенційним викликам», – переконана Валерія Ковтун.

Після завершення стратегічної сесії команда протягом місця розроблятиме проєкт стратегії на основі рекомендацій, наданих робочими групами. Завершити розробку національної стратегії з медіаграмотності планується до кінця року.

Вас може зацікавити

Микола Точицький взяв участь в урочистому зібранні міністрів культури країн-членів ЄС  з нагоди відкриття відновленого собору Паризької Богоматері

Микола Точицький взяв участь в урочистому зібранні міністрів культури країн-членів ЄС  з нагоди відкриття відновленого собору Паризької Богоматері

Україна отримала два сертифікати за включення українських традицій до Списків нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО

Україна отримала два сертифікати за включення українських традицій до Списків нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО