23 липня завершився третій день Наради керівників закордонних дипломатичних установ України. В межах програми відбулася сесія «Бренд Україна: стратегія публічної дипломатії в умовах глобальних викликів», що об’єднала дипломатів, представників держави, культурної сфери та медіа довкола стратегічного завдання — посилення культурної присутності України у світі.
Сесію відкрила заступниця Міністра закордонних справ Мар’яна Беца, наголосивши, що українська дипломатія активно працює над просуванням бренду України як сильної європейської держави з сучасним мистецтвом, глибокою культурою та активним суспільством. Публічна дипломатія та культура в умовах війни є елементом національної безпеки.

Перша заступниця Міністра культури та стратегічних комунікацій Галина Григоренко підкреслила важливість подальшого довгострокового розвитку і зміцнення суб’єктності українського бренду, адже Україна через біль війни навчила світ людяності, гідності та силі боротьби за свободу.

Заступниця керівника Офісу Президента України Олена Ковальська акцентувала на питанні проактивності та ініціативності закордонних дипломатичних установ України у просуванні проєктів культурної дипломатії, забезпеченні зміцнення культурної присутності України за кордоном, а також протидії спробам держави-агресора з поширення власних наративів і псевдокультурних проєктів.
У сесії також взяв участь український музикант, засновник Платформи «Культурні Сили» Микола Сєрга, розповівши про успішні проєкти та перспективи подальшого розвитку діяльності українського культурного десанту.

Окрім сесії «Бренд Україна», в межах третього дня Наради було обговорено також питання санкційної політики, економічної дипломатії, міжнародної співпраці та гуманітарної підтримки України. Подія стала важливим майданчиком для консолідації зусиль української дипломатії у найскладніший період сучасної історії.