16 вересня відбулась найбільша медійна подія року — Редколегія.Саміт. Захід організували: Медіацентр Україна та інноваційний парк UNIT.City.
Медіаспільнота зі всієї країни — від загальнонаціональних медіа до локальних регіональних ЗМІ — зібралась разом, щоб обговорити теми комунікації під час війни та після перемоги.
Серед тем обговорення: інформаційна війна та пропаганда, нова регуляторна політика, урядові комунікації, новітні медіа, робота з іноземними медіа, монетизація контенту.
В межах події, серед іншого, відбулась панельна дискусії «Як державні комунікації (не) наближають Перемогу?». Її учасники обговорили способи співпраці держави, медіа та громадськості, а також шляхи їх поліпшення.
«Дуже важливо, як ми вимірюємо ефективність державних комунікацій. Моя пропозиція – міряти соціологією. Запитати в людей, що вони думають про ситуацію в країні, наскільки оптимістично вони дивляться в майбутнє, чи вірять вони в перемогу, чи вірять вони в те, що справи рухаються в правильному напрямку? Якщо ми дивимось на цю статистику, то вона позитивна. Вперше за 30 років незалежності України громадяни вважають, що справи рухаються в правильному напрямку, бо багато років це було не так, за виключенням певних сплесків. Стійкість українців очевидно залежить від того, в що вони вірять. Тут важливі і діяльність політиків, і комунікація», – зазначив заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.
Він також розповів, що МКІП займається дуже різними напрямами інформаційної політики, як то: політика в сфері медіа, відкритість та доступність інформації, інформаційна безпека та боротьба з дезінформацією, а також комунікаціями.
Також серед учасників дискусії: Ірина Побєдоносцева, Офіс Президента України; Орест Сохар, Обозреватель; Роман Вибрановський, Радник голови Держспецзв’язку. Модератор: Василь Самохвалов.