Україна отримала міжнародне визнання на світовій арені: павільйон «Not For Sale», представлений на всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, здобув срібну нагороду в категорії «Найкраща активація або залучення» (Best Activation or Engagement) на престижному конкурсі World Expolympics.

Це міжнародне змагання, яке відзначає найкращі приклади експозиційного дизайну на світових виставках. Цьогоріч 32 експерти з різних країн світу оцінювали павільйони за критеріями інновацій, взаємодії з відвідувачами та впливу на аудиторію.
Ця перемога стала знаковим кроком для української культури та креативної індустрії, а участь у виставці відкрила нові можливості для розвитку міжнародного діалогу, економічної співпраці та культурної дипломатії.
Т.в.о. Міністра культури та стратегічних комунікацій України Тетяна Бережна підкреслила: «Наш павільйон “Not for Sale” розповідає про Україну, яка бореться, про митців, що творять у найважчі часи, і про цінності, які неможливо купити чи знищити. Ця перемога – визнання сили української креативності й доказ того, що ми здатні створювати проєкти світового рівня, які знаходять відгук у міжнародної аудиторії».
Нагадаємо, 13 квітня 2025 року Україна офіційно відкрила свій виставковий простір на ЕКСПО-2025 в Осаці, Японія.
Український павільйон називається «Не для продажу» та має форму магазину, де нічого не можна купити. Там замість товарів відвідувачі знайдуть 18 предметів, кожен з яких символізує людську цінність – свободу, гідність, стійкість тощо. Кожен предмет має справжній штрих-код, який відвідувачі можуть сканувати за допомогою спеціальних сканерів, встановлених по всьому павільйону. Замість звичайних цінників на екранах демонструються потужні відеоісторії з України, метафорично показуючи справжню ціну, яку українці платять за захист основних прав – освіти, свободи вибору, медичної допомоги тощо.
Офіційне відкриття ЕКСПО-2025 відбулося в Осаці з головною темою «Проектування майбутнього суспільства для нашого життя». У виставці беруть участь понад 160 країн, демонструючи власні інноваційні досягнення.
Український павільйон реалізовано завдяки підтримці Уряду Японії, українського бізнесу та міжнародних партнерів. Концепція «Values of Future: Actions Over Declarations» демонструє, що справжні цінності підтверджуються не словами, а щоденними діями.