Вплив коронавірусу на креативні індустрії в Україні

За підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України агенція економічного розвитку «PPV Knowledge Networks» провела опитування про вплив епідемії COVID-19 та карантину на діяльність підприємців у сфері креативних індустрій в Україні.

Повні результати дослідження доступні за посиланням.

Опитування тривало з 23 по 30 березня 2020 року. Анкету розроблено на основі та з урахуванням методики Європейської мережі креативного бізнесу (European Creative Business Network).

Основні результати опитування:

  • 72% респондентів вважають креативний бізнес у цілому більш вразливим і чутливим до наслідків COVID-19, ніж інші сфери;
  • 50% падіння продажів зафіксували опитані за перші два тижні карантину (в середньому в усіх сферах креативних індустрій);
  • 38% креативних підприємців втратили більшу частину доходів під час карантину (близько 75% і більше);
  • 27% респондентів не можуть перевести бізнес в онлайн в принципі;
  • 8% респондентів відзначили, що карантин ніяк не вплинув на їхні доходи;
  • 54% опитаних відзначили, що зміни в організації роботи та бізнес-процесах будуть для них актуальними і після завершення карантину;
  • респонденти відзначили, що найбільше потребують спеціального пакету економічного стимулювання (57%) та податкових пільг (48%).

Вас може зацікавити

ЄС підтримує українську культуру: у Брюсселі обговорили збереження культурної спадщини та нові ініціативи

ЄС підтримує українську культуру: у Брюсселі обговорили збереження культурної спадщини та нові ініціативи

МКСК разом з партнерами продовжують серію тренінгів з першої психологічної допомоги для викладачів та студентів мистецьких закладів

МКСК разом з партнерами продовжують серію тренінгів з першої психологічної допомоги для викладачів та студентів мистецьких закладів