За підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України агенція економічного розвитку «PPV Knowledge Networks» провела опитування про вплив епідемії COVID-19 та карантину на діяльність підприємців у сфері креативних індустрій в Україні.
Повні результати дослідження доступні за посиланням.
Опитування тривало з 23 по 30 березня 2020 року. Анкету розроблено на основі та з урахуванням методики Європейської мережі креативного бізнесу (European Creative Business Network).
Основні результати опитування:
- 72% респондентів вважають креативний бізнес у цілому більш вразливим і чутливим до наслідків COVID-19, ніж інші сфери;
- 50% падіння продажів зафіксували опитані за перші два тижні карантину (в середньому в усіх сферах креативних індустрій);
- 38% креативних підприємців втратили більшу частину доходів під час карантину (близько 75% і більше);
- 27% респондентів не можуть перевести бізнес в онлайн в принципі;
- 8% респондентів відзначили, що карантин ніяк не вплинув на їхні доходи;
- 54% опитаних відзначили, що зміни в організації роботи та бізнес-процесах будуть для них актуальними і після завершення карантину;
- респонденти відзначили, що найбільше потребують спеціального пакету економічного стимулювання (57%) та податкових пільг (48%).