Вплив коронавірусу на креативні індустрії в Україні

За підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України агенція економічного розвитку «PPV Knowledge Networks» провела опитування про вплив епідемії COVID-19 та карантину на діяльність підприємців у сфері креативних індустрій в Україні.

Повні результати дослідження доступні за посиланням.

Опитування тривало з 23 по 30 березня 2020 року. Анкету розроблено на основі та з урахуванням методики Європейської мережі креативного бізнесу (European Creative Business Network).

Основні результати опитування:

  • 72% респондентів вважають креативний бізнес у цілому більш вразливим і чутливим до наслідків COVID-19, ніж інші сфери;
  • 50% падіння продажів зафіксували опитані за перші два тижні карантину (в середньому в усіх сферах креативних індустрій);
  • 38% креативних підприємців втратили більшу частину доходів під час карантину (близько 75% і більше);
  • 27% респондентів не можуть перевести бізнес в онлайн в принципі;
  • 8% респондентів відзначили, що карантин ніяк не вплинув на їхні доходи;
  • 54% опитаних відзначили, що зміни в організації роботи та бізнес-процесах будуть для них актуальними і після завершення карантину;
  • респонденти відзначили, що найбільше потребують спеціального пакету економічного стимулювання (57%) та податкових пільг (48%).

Вас може зацікавити

В американському павільйоні відбулася панельна дискусія «Українське кіно в умовах війни: перспективи та виклики»

В американському павільйоні відбулася панельна дискусія «Українське кіно в умовах війни: перспективи та виклики»

До Міжнародного дня музеїв МКСК презентує цифрові вікторини на базі Реєстру Музейного фонду України

До Міжнародного дня музеїв МКСК презентує цифрові вікторини на базі Реєстру Музейного фонду України