До Мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» приєднались нові партнери

25 лютого виповнюється 150 років від Дня народження Лариси Косач-Квітки, видатної поетеси, драматургині, перекладачки, фольклористки, культурної та громадської діячки.
З нагоди ювілею, провідна логістична компанія Нова пошта та мережа торгових центрів «Епіцентр» стали партнерами проєкту «Леся Українка: 150 імен», який створений Міністерством культури та інформаційної політики, Державним агентством з питань мистецтв та мистецької освіти спільно з агенцією Postmen.

“Для нас цей проєкт — можливість підтримати тих, чиє покликання дарувати позитивні емоції та творчо розвивати суспільство. Тим паче в цей складний для креативної індустрії час, коли українські митці вже майже рік мають обмежені можливості для реалізації та демонстрації свого потенціалу”, — коментує Вячеслав Климов, співвласник Нової пошти.

Нова пошта не лише долучилася до створення експозиції, а й планує підтримати створення інтерактивної вікторини у вигляді гри, яка дозволить кожному відвідувачу випробувати свої знання життя і творчості Лесі Українки. Окрім того, кожен охочий, натхненний творчістю та життям видатної поетеси, зможе потрапити у тогочасну атмосферу ковачів слів і самому придумати нове слово.

Зокрема, відвідувачі зможуть потренувати свою креативність та придумати унікальну назву для поштомату Нової пошти. Свої нейми для поштомату можна буде залишити у спеціальній скринці на виставці. Найкреативніші учасники отримають подарунки в поштоматах компанії, що будуть розміщені в Українському Домі. А найкращий варіант, можливо, стане новим іменем поштомату Нової пошти.

Також Епіцентр з агенцією Postmen вирішили продовжити масштабний мистецький проєкт «Леся Українка: 150 імен» та реалізують першу zero waste виставку в Україні та світі. Залучені до проєкту дизайнери перетворять всі матеріали виставки на дизайнерські речі. Банери — на сумки, дерево — на рамки для принтів, тканину і текстиль — на одяг.

Під час роботи мистецького проєкту в Українському Домі агенція Postmen разом з Епіцентром налагодить подальше використання і переробку всіх матеріалів експозиції: банерів, текстилю і тканин, дерев’яних конструкцій. Згодом колекцію «Леся Українка: 150 імен» Епіцентр представить на окремій події.

— Вірити у свою країну та працювати заради її розвитку — орієнтири, на яких ґрунтується бізнес групи компаній «Епіцентр», — зазначила Галина Герега, засновник та голова товариства. Саме тому щороку Епіцентр не лише підтримує важливі культурні та соціальні заходи, а й долучається до благодійності та допомагає реалізовувати національні проєкти, зокрема, вшанування пам’яті такої яскравої, відомої всьому світові постаті як Леся Українка.

Нагадаємо, Міністерство культури та інформаційної політики запрошують креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», в тому числі для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень.

За посиланням: identity.150imenlesi.org — кожен охочий безкоштовно може завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на їх базі створити власні ілюстрації, проєкти та продукти.
25 лютого, у день народження Лесі Українки, відбудеться офіційне відкриття Масштабного мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» в Українському домі (вул. Хрещатик, 2). Подію можна буде відвідати з дотриманням карантинних вимог 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня — вхід безкоштовний.

#ЛесяУкраїнка150імен #ЛесяУкраїнка150років