29 листопада 2018 року з нагоди проведення у Буенос-Айресі (Аргентина) саміту «великої двадцятки» Міністерство інформаційної політики України ініціювало проведення інформаційної кампанії з метою донесення до світових лідерів, інших учасників заходу та ЗМІ правди про російську агресивну політику, зокрема щодо України.
“Ми використовуємо кожну можливість, щоб нагадати світові про злочини путінської Росії. Війна в Україні триває вже 4,5 роки, маємо тисячі загиблих і поранених, мільйони людей не можуть повернутися додому. В Криму окупаційна російська адміністрація посилює політичні репресії та проводить мілітаризацію. Саме через таку креативну кампанію, сучасними, нестандартними способами, учасники саміту G20 довідаються і запам’ятають, що Росія – держава-агресор, а її провідник Путін – тиран і вбивця“, – заявила на прес-конференції у столиці Аргентини Перший заступник Міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.
Кампанія складається з онлайн та офлайн частин. Створено інтернет-сайт 100whys.org, який доступний трьома мовами – українською, англійською та іспанською. Відвідуючи його, всі бажаючі зможуть дізнатися про війну, яку веде Росія проти України. На сайті розміщено 100 риторичних запитань, які починаються зі слова «Чому?» і розкривають злочинну, агресивну, імперіалістичну суть сьогоднішніх дій Кремля.
Обличчям кампанії стала тринадцятирічна Наталя Лафазан, яка втратила маму внаслідок обстрілу з боку російських окупантів села Сартани поблизу Маріуполя. Наталя тоді зазнала важкої травми, втративши ногу до коліна.
Головним елементом Кампанії одного білборда мав стати унікальний, тривимірний білборд, який планувалося розмістити на авеню Костанера Рафаель Облігадо неподалік локації проведення саміту “великої двадцятки”. Це зображення мапи України, від якої гігантські циркулярна пилка та сокира намагаються відтяти Крим та частину Донецької та Луганської областей. Ці інструменти символізують агресивну політику Кремля, тому місця розрізів рясно вкриті кров’ю. Також на білборді мала бути фотографія Наталі Лафазан та запитання №100 з сайту: «Світ змінився. Чому?». В Україні відповідь на нього добре відома: через російську агресію проти України.
На жаль, українській делегації не вдалося встановити білборд. Порушуючи договірні зобов’язання, аргентинська сторона відмовила в реалізації концепції інформаційної кампанїї з девізом «Світ змінився. Чому?, яка готувалася впродовж кількох місяців. З огляду на стислі строки та достатньо пізню дату відмови аргентинської сторони, виготовити й встановити білборд іншим способом було неможливо. Водночас було продемонстровано зменшену копію оригінального білборда, яка візуалізувала ідею кампанії.