МІП реалізовано соціальну кампанію по окремо виділеній ключовій програмі щодо інформаційної політики Криму

В рамках загальнонаціональної соціальної кампанії “Крим – це Україна” відбулось розміщення сюжетів на більш ніж 2000 площинах по всій Україні. На час реалізації кампанії ротація тематичних аудіороликів відбувається на загальнонаціональних радіостанціях. Ротація відеороликів та пекшотів “Крим – це Україна” передбачена як на національних, так і на регіональних телевізійних каналах.

Обличчями кампанії стали кримчани: Ахтем Сеїтаблаєв – режисер, продюсер, автор, ведучий проекту “Хоробрі серця”, Ольга Духніч – політичний  психолог, журналіст тижневика “Новое время”, Севгіль Мусаєва-Боровик – головний редактор інтернет-видання “Українська правда”, Владислав Селезньов – підполковник, начальник прес-служби Генерального штабу Збройних сил України,  Ліза Богуцька – блогер, дизайнер, Олександр Янковський – генеральний продюсер “Чорноморської телерадіокомпанії”, керівник телепроекту “Крим.Реалії”.

“Послідовно працюючи в напрямку актуалізації теми Криму в порядку денному, як в Україні, так і за її межами, МІП крок за кроком реалізує державну політику по реінтеграції півострова в  український інформаційний простір”,- заявив Юрій Стець.

Нагадаємо, що на підсумковій прес-конференції за результатами першого місяця діяльності Міністерства інформаційної політики України Юрій Стець представив проект соціальної кампанії «Крим – це Україна!»

1 1