3 вересня 2018 року у Києві у Мистецькому арсеналі відбувся форум «Перспективи брендингу Ukraine NOW в проектах креативних індустрій», організований Міністерством інформаційної політики України разом з командою Ukrainian Fashion Week в рамках UFWSS2019 як одного із флагманських майданчиків розвитку креативних індустрій в Україні.
Під час стартової дискусійної панелі Перший заступник Міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова розповіла про плани щодо просування бренду Ukraine NOW. Зокрема, за її словами, на вересень запланована презентація модульного брендбуку, який продемонструє можливості використання єдиного бренду України.
«Світ сьогодні живе за правилом snapshot або «маленької» уваги до всього, бо цього «всього» навколо так багато, що знати та охопити все увагою – неможливо. Як комунікувати в перенасиченому інформацією динамічному світі, аби про Україну знали? Що має знати світ про Україну? Зараз в країні розвиваються десятки індустрій від фешн до високотехнологічних, з’являються потужні сучасні митці та артисти, яких визнає світ, запускаються сотні стартапів від ферм равликів до відтворення віртуальної реальності. А, як відомо, без впізнаваності в сучасному світі ефективний бізнес розбудувати неможливо. Тому, чим більше українців скористається єдиним брендом, тим більшою буде спільна перемога. Зрештою, саме для абсолютної доступності Уряд і прийняв офіційний брендинг», – зазначила Перший заступник Міністра.
В.о. директора Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник розповіла про історію створення та перші досягнення єдиного бренду України.
«Співпраця креативу та держави, яка якісно відбулась в рамках розробки брендингу Ukraine NOW, може й має поширюватись на інші креативні сектори. Сподіваюся, що індустрія моди підхопить Ukraine NOW, як вже зробили багато українських бізнесів, та продовжить свій стрімкий та яскравий розвиток. Розроблена айдентика може легко стати знаком, що вказує на належність до найкращого українського продукту», – зазначила вона.
Друга дискусійна панель форуму пройшла під егідою Міністерства культури України та була націлена на обговорення можливостей використання бренду Ukraine NOW в креативних індустріях та успішних прикладів взаємодії державного та приватного секторів.
Третя дискусійна панель, яку модерувало національне бюро програми ЄС «Креативна Європа», була присвячена інтеграції бренду у соціум та його сприйняттю, а також обговоренню інших успішних прикладів брендингу та досвіду їх творців.
У форумі взяли участь представники урядових та міжнародних інституцій, громадських організацій та креативних індустрій приватного сектору. Мета заходу – продемонструвати варіативність використання бренду Ukraine NOW та стати платформою для обговорення із лідерами креативних індустрій перспективи брендингу в проектах, що реалізуються в Україні та за кордоном.
Нагадаємо, 10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.
У серпні стало відомо, що бренд України Ukraine Now отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – RedDot Design Award у категорії Corporate Identity.