Спільний проєкт МКІП та ТікТок-креаторів до ювілею Лесі Українки набрав понад 100 тисяч переглядів

МКІП разом зі школою україномовних ТікТокерів “ГАЛАС” популяризують ікону української літератури серед молоді

Ювілейний рік Лесі Українки позбавляє від традиційного сприйняття письменниці зі шкільних підручників та по-справжньому знайомить з маловідомими фактами біографії та творчості письменниці.

Міністерство культури та інформаційної політики України, партнер Мистецького проєкту “Леся Українка:150 імен” агенція Postmen разом з відомим блогером Данилом Чорнобровим зібрали найкращих україномовних тіктокерів з усіх куточків країни, щоб дізнатися: чи готова сучасна молодь побачити в письменниці історичну постать або ж досі бачить хворобливу жінку з чорно-білого портрету підручників? Україномовні інфлюенсери створили ненавязливий інтелектуальних контент, який заохочує молодь цікавитися письменницею та позбавитися від закамянілих стереотипів, зокрема, переглядаючи новий випуск молодіжного реаліті – шоу “ГАЛАС”.

«У пошуках правдивого портрету Лесі ми пройшли крізь натовп людей, побували віртуально в різних країнах, пірнули у твори та листи Українки, пройшли її життєвим шляхом разом із експертами — цей досвід блогери перетворили у короткі відео, які вже побачило більше ста тисяч людей», — розповідає Данило Гайдамаха.

Випуск на YouTube складається з двох окремих відео тривалістю по 30 хвилин.Перша частина — розважальна. Інша — освітня, яка поєднує екскурсію київським музеєм Лесі Українки та динамічну лекцію від літературного критика Євгена Стасіневича, співавтора виставкової частини головного державного заходу з відзначення 150-річчя від дня народження письменниці, Мистецького проєкту : “Леся Українка: 150 імен”. Окрім цього блогери опублікували сторіз у соціальній мережі Тік Ток, які отримали тисячі переглядів @Chornobrovyi, Karookiy, ooh_tetyan,ketkovskaya, shymanovski

Повний випуск «ГАЛАС» можна переглянути на YouTube каналі «Данило Гайдамаха».

Довідково: “ГАЛАС “— школа свідомих українськомовних ТікТокерів, яка ставить за мету витіснити якісним українським продуктом ворожий контент у найпопулярнішій серед молоді соціальній мережі.