- Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР “Про звернення громадян”
- Указ Президента України від 7 лютого 2088 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об”єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”
- Наказ МКІП від 31.06.2023 № 456 ”Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві культури та інформаційної політики України”
- Наказ МКІП від 01.09.2020 року № 2075 “Про затвердження Порядку особистого прийому громадян у Міністерстві культури та інформаційної політики України”
- Наказ МКІП від 03.09.2021 року № 698 “Про затвердження Графіка роботи телефонної “гарячої лінії” у Міністерстві культури та інформаційної політики”
- Наказ МКІП від 7 лютого 2022 року № 89 “Про затвердження Порядку роботи телефонної “гарячої лінії Міністерства культури та інформаційної політики України”